Selamat Ulang Tahun Yang Ke-28 Buat Diriku!

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK DIRIKU


Assalamualaikum semua.

SELAMAT HARI LAHIR UNTUK DIRIKU

07.09.2018, ada apa dengan tarikh ni?. Mesti lah hari yang istimewa kan. Alhamdulillah pada tarikh ni , genap 28 tahun aku bertatih mencari cinta ILAHI.  Salam ulang tahun ke-28 buat aku. Dengan bermacam fasa perjalanan hidup yang dah aku lalui. Syukur Ya Allah, telah KAU panjangkan usia aku hingga ke hari ni dengan setiap hela nafas aku adalah ihsan dariMU. Malah, KAU kurniakan lagi kebahagiaan lain untukku. Jadi, nikmat apa lagi yang hendak aku dustakan?.

Seiringkan pertambahan usiaku agar selari dengan pertambahan IMAN & TAQWA aku padaMU. Tetapkan aku di jalan indah ni. Jadikan ujian & dugaan itu sebagai tanda cintaMU padaku.

07.09.1990, aku dilahirkan ke muka bumi ni melalui rahim ibuku, LATIPAH BINTI BAHAROM. Wanita yang aku panggil MAK. Hari ni genap 28 tahun Allah meminjamkan beliau untuk terus berada di sampingku, syukur tak terhingga. Ya Allah, KAU panjangkan lah usia ibuku dalam iman & berikannya kesihatan yang baik serta semoga hidupnya dalam redhaMU sentiasa.

Terima kasih jugak pada semua yang telah memberi ucapan & doa kepada diriku ini. Moga kalian jugak akan diberkati oleh Allah hendaknya. Aamin.

8 comments

  1. singgah sini, btw, happy birthday sis! follow sini tau. =)

    http://bercakapdenganbintang.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Semoga semuanya baik-baik aja untuk mu wahai adikku sayang.. di dunia juga akhirat.. aamiin ya rabb.. ❤

    ReplyDelete
  3. Sweetnye Bonda macam tak caya jer umur dah 28 tahun he he he...

    ReplyDelete
  4. Muda lagi laa 28 tahun.. sanah helwah ye

    ReplyDelete
  5. Happy birthday Sue. Moga dilimpahkan rezeki melimpah ruah :)

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday Aina

    ReplyDelete