Safi Balqis OxyWhite Untuk Kulit Cerah & Berseri

Assalamualaikum semua.

Nak memiliki kulit wajah yang sihat berseri & cerah sempurna ni memang menjadi idaman setiap wanita kan?. Betul tak hangpa?. Jangan tak nak mengaku lah ya, hihi. Aku pun secara jujurnya kan, nak jugak kulit wajah yang licin & cerah. tapi dalam masa yang sama nak kulit yang sihat. Kalau boleh tak nak lah wajah ni dicemari dengan bahan yang berbahaya yang boleh memudaratkan keadaan kulit wajah kita kan.

Produk terbaru keluaran safi

Siapa tak kenal dengan jenama halal no 1 tempatan ni iaitu SAFI?. Safi telah memperkenalkan formulasi terbaharu dalam rangkaian penjagaan kulit Safi Balqis yang diperkaya dengan fomulasi oxywhite  iaitu gabungan nano oxygen & nano biowhite agar kulit wajah tampil lebih sihat & cerah sempurna. Keluaran baharu dalam dunia kecantikan Safi ni dikenali sebagai Safi Balqis OxyWhite.

Produk terbaru keluaran safi

Formulasi baharu Safi Balqis OxyWhite ni hadir dalam rona bungkusan serta reka bentuk produk yang menarik untuk memudahkan ianya di bawa kemana sahaja. Kombinasi warna biru laut & hijau daun yang bersifat nature menaikkan jiwa wanita agar tampil segar & berseri digunakan pada pembungkusan rangkaian Safi Balqis OxyWhite bagi kulit wajah normal.

Produk terbaru keluaran safi

Aku suka dengan krim pelembab OxyWhite ni sebab ianya tak melekit, sejuk & wangi ja kulit muka kita lepas pakai.

Produk ni hangpa boleh dapati di seluruh Malaysia termasuk pasaraya & pasaraya hiper utama. Selain tu, untuk maklumat lanjut mengenai produk jenama Safi ni, hangpa boleh layari laman :




2 comments

  1. Memang bestkan... Bonde dan fatin pon guna Safi Balqis 3 step ni...

    ReplyDelete