Sambal Garing Mama!

SAMBAL GARING MAMA, PEMBUKA SELERA BERSAHUR & BERBUKA.


Assalamualaikum. Hai hangpa. Hari ni dah puasa ke sembilan kan?. Selamat berpuasa taw!.

Hangpa puasa ka tak hari ni? Haha. Semoga kita semua terus diberi kekuatan untuk menjalani ibadah puasa ya. Lama dah rasanya aku tak jenguk blog. Hari ni baru berkesempatan nak update. Sibuk sambut puasa, hihi.

Ok hangpa, ni bukan post padid review ka apa eh. Aku ni kalau boleh benda yang sedap, benda best mesti aku nak share dengan hangpa punya. Ok cuba teka apa?. Baik punya!. 

Mempersembahkan....

Pembuka Selera Berbuka & Bersahur

Sambal Garing Mama!!.

Memang tiptop, sedap, marvelous lagi rangup, nyumnyum!!. Rangup gila ikan bilis dia wei!. Kalau ratah macam tu ja memang macam makan keropok ja, hihi. Rasa dia memang best lah. Susah nak cakap hangpa rasa baru taw kesedapan dia, ha gitu!.

Bila masuk bulan Ramadhan ni, harus lah cari benda ni. Buat bersahur & berbuka. Memang jadi pembuka selera lah. 

Hangpa taw lah kan, benda yang sedap harus lah aku share. So bila aku dah share, hangpa tak reti ka nak beli & rasa sendiri kesedapan dia tu? Haha.

Hangpa boleh contact number ni 017-4276619 untuk respon yang lebih pantas. So lagi cepat lah hangpa dapat rasa, ya tak?. Selamat mencuba hangpa!.

8 comments

  1. sedap ni. mkn saja pun sedap ni

    ReplyDelete
  2. Tengok je pun dah nampak sedap lah aina. Sesuai utk makan masa sahur dan berbuka.

    ReplyDelete
  3. menarik ni..kalau xsempat masak dah ada alternatif lain

    ReplyDelete
  4. Macam menarik ja nie Acik, buat stok sahur memang best kan..

    ReplyDelete