Selamat Hari Guru

UCAPAN


Assalamualaikum semua.

Selamat Hari Guru!!!.

Walaupun dah lepas beberapa hari tapi masih aku nak ucapkannya sebab aku tak sempat lagi nak tulis entry sempena Hari Guru.

Sempena Hari Guru pada tahun 2017 ni, aku nak ucapkan Selamat Hari Guru kepada semua guru di seluruh dunia & secara khususnya buat guru-guru aku dari tadika (Tadika Islam) tahun 1996 di Batu Kurau, guru-guru di SK Batu Kurau tahun 1997-2002, guru-guru di Sekokah Menengah Dato' Kamaruddin, Batu Kurau tahun 2003-2007 serta sahabat-sahabat aku yang bergelar guru, Selamat Hari Guru buat kalian semua!!.

Ucapan Selamat Hari Guru

Aku doakan semoga semua guru yang pernah memberikan ilmu duniawi & ukhrowi kepada aku, sentiasa mendapat rahmat & kasih sayang Allah. Semoga menjadi guru yang berdedikasi dunia & akhirat.

Tak lupa jugak buat guru utama dalam hidup aku, Abah, Mak & suami tercinta. Ucapan istimewa ni jugak buat guru-guru di SK Sungai Ara tempat dimana aku berkhidmat.

Ucapan selamat hari guru

Terima kasih buat warga SK Sungai Ara, di atas ingatan & hadiah sempena Hari Guru. Ni bukan pertama kali aku dapat hadiah pada Hari Guru. Walaupun aku bukan seorang guru. Seronok sangat dapat hadiah jugak, hihi. Aku akan simpan baik-baik ok!!.

12 comments

  1. Alhamdulillah masih di ingati dan di hargai. :)

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Guru Bonda. Semoga terus cemerlang dalam mendidik anak bangsa.

    ReplyDelete
  3. selamat hari guru... semoga jadi guru cemerlang gemilang dan terbilang.. :)

    ReplyDelete
  4. bestnya..dpt hadiah hari guru hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah kan, dpt jugak merasa tempias nya

    ReplyDelete
  6. Best no Acik dapat hadiah..

    ReplyDelete