Traveloka Lancarkan Traveloka Sale-Abration Sehingga 31 March Ini!

RANCANG PERCUTIAN DENGAN TRAVELOKA

rancang percutian dengan traveloka



Assalamualaikum semua. Pejam celik, pejam celik sekejap ja dah nak habis bulan March kan?. Rasa macam baru semalam ja melangkah masuk tahun 2017.

Ada yang dah start plan nak p holiday ke mana-mana ka musim-musim cuti ni?. Aku pun teringin jugak nak p holiday, almaklumlah cuti tahunan banyak lagi ha, hihi. Kalau ikut hati, memang semua tempat aku nak p tapi kalau ikut pada budget tu, nak kena plan lah nak p mana kan.

Tudia aih, duk berangan dah ni. Harap lah jangan sekadar berangan-angan ya. Kena start usha promosi hujung tahun ni. Mana taw ada diskaun kan jimat lah sikit.

So, tak perlu lah aku nak perkenalkan lagi kepada hangpa apa tu Traveloka sebab aku rasa tentu hangpa pun dah taw kan?. Traveloka ni memang dah sangat dipercayai ramai sebab ianya memudahkan kita memdapat syurga percutian idaman kita. Wah, gitu!. Sebut ja percutian bajet, percutian mewah, atau trip kerja semuanya jadi mudah dengan adanya Traveloka ni.

Tak percaya??. Betul lah. Urusan merancang percutian melalui Traveloka ni jadi lebih mudah sebab proses 2-in 1 dimana kita dapat menempah tiket perjalanan & tempat penginapan dalam satu apps!. Malah kita dibagi pilihan untuk menempah melalui apps yang didownload dalam phone ataupun terus dari website depa.

Tapi kan aku rasa lebih mudah kalau kita teeus mendownload apps Traveloka dalam phone kita. Selain dapat memudahkan kita untuk membandingkan harga, menempah tiket flight atau merancang perjalanan seterusnya, kita dapat menjadi orang pertama yang taw mengenai berita & info Traveloka Apply-only hot deals dengan satu klik ja. Hah, hebat kan?

Apps macam ni memang dah babyak muncul macam cendawan selepas hujan kan?. Sekarang semuanya online ja. Tapi Traveloka masih mampu berdiri megah sebab kepercayaan dari ramai kaki travel yang tetap setia dengan Traveloka untuk merancang setiap perjalanan & percutian depa. Nak taw sebab apa?.

Sebabnya orang suka bercuti dengan Traveloka ialah:

TRAVELOKA MEMUDAHKAN


Macam hangpa semua taw betapa awesomemya Traveloka ni. Sebab kita dapat buat pilihan yang paling berbaloi untuk tempahan tiket penerbangan & hotel penginapan kita ke destinasi pilihan kita. Yup!, yang pastinya semua dalam satu platform!.

TRAVELOKA MENGUNTUNGKAN


Dengan Traveloka kita akan dapat harga bersih!. Segala harga yang kita nampak masa nak tempah tu, harga tu lah yang kita kena bayar. Takda caj tambahan, takda caj tersembunyi. Wah, untung tak?

Ok jum kita tengok apa pulak kelebihan bila berurusan dengan Traveloka untuk flight deals & hotel deals.

FLIGHT DEALS


Flight ni kalau boleh kita pilih yang murah-murah ja. Asalkan selesa & sampai dengan selamat, sebab duit tu lebih baik guna untuk beli ole-ole, haha. So, bercakap pasal flight ni, ada yang suka naik MAS, ada yang suka naik Air Asia, dan ada yang tak kisah naik mana-mana pun asalkan harga berpatutan.

Dengan Traveloka ni, kita boleh bandingkan harga flight diantara banyak syarikat penerbangan yang ada. So, dapat lah kita pilih yang mana berbaloi dengan membandingkan pada setiap aspek dengan hanya di hujung jari!.

Ni ada berita baik pasal harga penerbangan domestic & antarabangsa yang mesti hangpa suka, tapi yang tu sekejap lagi aku bagitaw na, hehe. Sabar!.

HOTEL DEALS


Sama jugak macam kos penginapan, bagi aku untuk hotel ni kalau boleh nak harga semurah yang boleh, haha. Ya lah, nak tidur ja kan. Sebab kita p bercuti ni nak jalan-jalan. Kalau nak tidur tu baik kita tidur dekat rumah, lagi best, hihi.

Tapi dalam pada nak murah tu, kita mesti lah nak yang selesa, & selamat. Tak kan p bercuti nak tidur hotel yang menakutkan, kita tengok pun seram sejuk, macam berpenghuni ja ha. So, Traveloka ni adalah kunci kepada semua yang kita inginkan. Yeah!.

Banyak hotel yang menjadi partner kepada Traveloka ni, lebih dari 100 hotel taw dekat asia ni. So, boleh lah kita pilih hotel yang sesuai dengan destinasi kita. Ya lah, takkan backpacker nak pilih suite mewah pulak kan, dan macam tu lah ada jugak pilihan untuk percutian family ataupun untuk sesiapa yang nak honeymoon. Haish, mood honeymoon tiba-tiba mucul, haha.

Dan kita jugak boleh pilih hotel dengan citarasa kita. Sama ada kita nak yang tenang dekat tepi pantai atau nak tengok keiindahan kota raya tempat orang. Nak tempat senang shopping ka, atau cari lokasi bersejarah & penuh adat. Tepuk dada, tanya selera. Senang cakap semuanya mudah lah dengan Traveloka ni.

TRAVELOKA SALE ABRATION


rancang percutian dengan traveloka


Ok, macam yang aku cakap dekat atas tadi, aku nak kongsikan berita baik buat hangpa semua. Dari 10hb hingga 31hb March ni, Traveloka akan melancarkan sebuah kempen yang dinamakan Traveloka Sale-Abration yang mana mampu membuatkan kaki travel, geng backpacker atau lovebirds yang nak mencari lokasi romantis untuk honeymoon bakal senyum lebar.

Dengan Traveloka ni, hangpa semua dapat terbang ke awan dengan harga murah tersangat wei!. Harga bermula dari RM40 untuk penerbangan domestic dan bawah RM100 untuk penerbangan antarabangsa.

Ha, takda idea nak p mana?. Jangan risau. Bukak ja laman web Traveloka, confirm juling biji mata tengok hotel-hotel indah dengan harga yang mampu milik. Nak lagi juling mata tu, dapat lagi potongan diskaun sehingga 79% untuk penginapan sempena Traveloka Sale-Abration ni. Fuhh, terbaik kan?

rancang percutian dengan traveloka

Ha, mudah kan dengan Traveloka ni. Aku dah install Traveloka Apps dah dekat phone. Nak usha-usha nak p mana lah ni, hihi. So, kalau hangpa ada planning jugak nak holiday ke mana-mana, jangan lupa layari laman web Traveloka ni untuk dapatkan info mengenai promosi Traveloka Sale-Abration ni. Apa lagi, jom p holiday!!.

Untuk maklumat lanjut:

Website : TRAVELOKA Malaysia

FB : Traveloka

Instagram : traveloka





No comments