Suprise Planner Perak by Nur Syarlynn

Beri Kejutan Kepada Yang Tersayang Dengan Suprise Planner Perak


Di hari istimewa kita macam hari lahir, pertunangan, graduasi, anniversary & sebagainya lah, biasanya kita sambut dengan ala kadar ja kan?. Excitement atau kepuasan menyambut hari istimewa macam tu rasa biasa ja tanpa sebarang kejutan dari yang tersayang. Selalunya kita cuma dapat ucapan tahniah, paling best pun dapat sejambak bunga atau sekotak coklat. Takda lah kenangan indah & menarik untuk kita simpan di dalam memori, hihi.
khidmat suprise planner perak, buat kejutan untuk yang tersayang

Kejutan Buat Yang Tersayang Di Hari Istimewa


Alangkah bestnya kalau di saat hari istimewa kita, sesuatu yang menarik, yang tak kita jangkakan, kita dapat. Ni lah yang cuba dilakukan oleh suprise planner, @supriseplannerperak dalam usaha memberi perkhidmatan yang unik kepada pelanggan depa.
khidmat suprise planner perak,buat kejutan untuk yang tersayang

khidmat suprise planner perak, buat kejutan untuk yang tersayang

khidmat suprise planner perak,  buat kejutan untuk yang tersayang
Berpengkalan di Taiping, Suprise Planner Perak sedia memberikan perkhidmatannya di sekitar area Kamunting, Taiping, Bagan Serai, Batu Kurau & Selama. Tak kira siang atau malam, hari bekerja atau weekend. Suprise Planner Perak komited dalam memberikan servis terbaik kepada pelanggan depa mengikut pakej yang disediakan.
khidmat suprise planner perak, buat kejutan untuk yang tersayang


khidmat suprise planner perak, buat kejutan untuk yang tersayang
Servis kejutan yang diberikan pasti mencipta ingatan indah kepada yang tersayang. Ada bermacan jenis pakej yang disediakan kepada pelanggan & pastinya pada harga yang istimewa. Pelanggan jugak boleh collect sendiri atau request untuk hantar di lokasi.  Selain tu, pelanggan boleh menambah kepada pakej yang sedia ada, contoh macam nak tambah wish card, belon, frame atau teddy bear.

Hangpa ada yang nak suprise insan istimewa tak?


atau whatsapp Syarlynn 0195055354 untuk dapatkan perkhidmatan suprise planner dari Suprise Planner Perak. Book your date now!!.

No comments