Deli Cafe, Kamunting

Western Terbaik Taiping.

Assalamualaikum.

Hari ni aku nak promote dekat hangpa satu cafe makanan western yang boleh buat hangpa kenyang. Memang lah kalau hangpa makan Chicken Chop tu pun dah boleh buat hangpa kenyang. Tapi lepas tu mesti jadi macam lapar balik kan?. Ha, dekat cafe ni hangpa boleh dapatkan makanan western yang bukan ja sedap malah boleh buat hangpa kenyang sampai esok pagi, hihi.
Western Terbaik Taiping, Cafe Moden
Cafe ni namanya Deli Cafe. Cafe ni dekat area Kamunting,berhampiran dengan Pasaraya Econsave. Kalau hangpa datang dari Taiping nak ke Deli Cafe ni, hangpa kena pusing dekat roundabout tu dulu baru boleh jumpa Deli cafe ni. Sebab cafe ni dekat belah seberang jalan. Sementara nak sampai ke roundabout tu hangpa boleh lah usha dulu dekat seberang, Deli Cafe ni yang mana satu.

Aku promote Deli Cafe ni dekat hangpa sebab makanan dekat sini semuanya sedap & harganya sangat lah berbaloi. Semalam first time lah aku p makan sini dengan kawan aku. Dan memang puas hati!. Kira macam jatuh cinta pandang pertama lah ni, hihi. Tak silap aku, cafe ni bukak jam 3 petang sampai 12 tengah malam. Maaf kalau aku silap.

Dekat sini jugak ada pelbagai jenis perasa roti bakar. Semalam aku ada jugak beli tapau bawak balik rumah. Gara-gara nampak orang belakang aku order, nampak sedap ja. Terliur aku!. Tapi memang terbaik lah roti bakar dia. Sedap!.

Kalau hangpa nak tengok apa lagi yang ada dekat Deli cafe ni, hangpa boleh lah tengok dekat Facebook ni Deli Cafe Farisha Zuela. Macam-macam ada!. Jum aku belanja hangpa gambar semalam sikit bagi hangpa terliur, haha.
Westwrn Terbaik Taiping, Cafe Moden

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden, Chocolate Hazelnut BigCup

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden, Spaghetti Meatball Carbonara

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden, Chicken Chop Grill

Western Terbaik Taiping, Cafe Moden


No comments