Hari Sedih Yang Paling Tacing!

Aku patutnya ada di Kedah saat ni.Aku betui-betui patut ada di sana.Aku dah janji.Dan dah macam-macam aku buat nak mempersiapkan diri nak balik jumpa kekasih hati.Basuh beg nak pack baju, beli compact powder & BB cream yang agak light sebab dia tak suka aku pakai tebal-tebal, aku p beli perfume walaupun yang lama ada lagi 0.0001ml lagi, hihi.Aku siap belikan hadiah nak suprise kan dia & macam-macam lagi lah.

Tapi malangnya tiket ETS dah habis.Jealous sungguh ETS dengan kami ni.Kesian suami.Duk menanti ja.

Aku p KTM nak tanya tiket, sampai KTM Taiping, tiket KTM habis!!.Bukan hari ni ja ok, esok lusa pun sama.Dan haruslah hampa semua taw, yang aku sangat takut naik bas.Tapi kalau untuk suami aku rela.Cuma aku kesiankan Zahra.Apa nak buat, aku redha ja lah.

Saat ni aku fikirkan sesuatu, aku tak boleh pentingkan diri aku sendiri hanya untuk diri aku.Suami susah nak balik sini.Takkan masa dia susah aku masih nak paksa.Takpa lah, mungkin takda jodoh kami nak jumpa minggu ni.Jadi positif, untuk sejukkan hati.Dan sejak tadi asyik teringatkan suami.Kesian suami.Sedih kud!.Tapi sumpah aku dah cuba semuanya.Sayang awak sangat suami!

Buat suami, saya sayang awak sangat!.Walaupun date kita hari ni tak jadi.Walaupun awak tak balik ambik saya dekat sini.Tapi saya tetap si huduh Syuhaina yang selalu sayangkan si Chraming Fitri nya!!.(ok, hampa sila ambik plastik, muntah hijau sekarang sebab tak tahan dengar pengakuan ni kan, haha)

No comments