Playground Time!!

Sebelum ni aku tak pernah bawak Zahra ke playground ni.Ya lah, dia pun kecik lagi.So,macam tak sesuai ja nak bawak dia p tempat macam tu kan.Sekarang dah boleh berjalan, semalam aku try lah bawak Zahra p sini, hihi.Nak tengok macam mana reaksi dia.

Hurm, macam yang aku dah duga, Zahra sabgatlah suka.Budak mana lah yang tak suka kalau p playground kan.Tapi kalau harapkan aku aku dengan Zahra ja nak p, rasanya tak p kud.Kali ni rombongan disertai dengan sepupu-sepupu Zahra.Ya lah, semenjak abang-abang sepupu Zahra bersekolah dekat sini ni, aktiviti tu banyak lah sikit.Ada ja ideanya, hihi.

Sebelum ni banyak melepak dekat rumah ja.Sampai naik boring dah si Zahra ni.Dia pun makin hari, makin membesar.Perasaan memberontak tu pulak makin nak menjadi.Dia pun taw boring jugak macam kita orang dewasa ni kan?So bila sekali-sekala terlepas dekat luar tu, suka sangat lah dia.
Zahra, takut nak naik gelongsor, kena paksa jugak.Bonda nak biasakan, haha.
Lagak macam orang besar.Geram pulak aku!!.
Dah pandai berjalan, semua nak buat sendiri.

2 comments

  1. heheh comel kn bebudak ni main kat playground. dulu anak I pun takut, sampai bapaknya kena join sekali -__- tapi bila dh berani tu, kita pulak yg kalau boleh nak pusing jauh jauh. malas nak nunggu. hahaha. tapi slide pendek macam tu boleh la. kalau yang panjang dia tak berani lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. a,ah.tapi betui gak, bila depa dah syok pandai main, kita pulak tak larat nak langut tunggu ha.hihi.

      Delete