Celebrate Besday P.Ndak 24/03/2016

Cerita yang dah agak basi, tapi tetap aku nak ceritakan dekat sini sebagai satu kenangan untuk masa depan.

Ni besday kek untuk P.Ndak Zahra.

Actually ingat nak buat celebration jugak, tapi keadaan kewangan yang agak terbatas so buat kecik-kecik ja lah.Hope P.Ndak hargai apa yang dibuat ni walaupun ala kadar ja.
Alamak!!.Macam tersilap pulak orang yang nak memotong tu, haha.Actually Zahra pulak yang tersangat excited nak kacau & toreh-toreh kek tu.
Zahra, ni kek P.Ndak lah sayang.Ishh!!.Haha,so pasrah ja lah si P.Ndak biarkan Zahra potong kek tu.

Dulu masa zaman bujang & sebelum ada anak, pun aku buat semua ni.Sekarang pun buat lagi.Time besday aku takda pulak yang nak sambut, huhuhu.Sangat kecik hati.Tabah ja la.

Aku suka meraikan hari jadi seseorang, tak kisah lah orang tu member aku atau pun tak.Paling kurang pun aku ucapkan 'Happy Besday To You' dekat dia.Aku suka tengok orang happy di hari jadi depa.Aku taw kalau dia senyum sokmo, maknanya dia taw diri dihargai sebab ramai yang prihatin dengan tarikh hari jadi depa.Kalau kita hargai orang, maka orang pun akan hargai kita.Note that yaw!.




No comments