Corak Baru Diapers Zahra

Harini nak cerita pasal pampers si Zahra.Hari tu aku p Tesco.Ni la pasaraya favourite aku sejak jadi Mak-Mak ni kan.Ada ja pasaraya lain dekat sini tapi jarang aku p.So p je lah tesco ni.Suka kat Tesco sebab senang nak cari barang.Kalau beli barang dapur ka apa memang dekat sini lah.

Selalu aku memang beli dua pack pampers Zahra.Ni tinggal satu pack dah nak habis.(pampers tu brand kan.Actually diapers lah).So aku pun p lah cari diapers Zahra minggu lepas.Memang Zahra guna Pet Pet Daypants lah sekarang kan.Setia ok!.P tu, tetiba nampak Pet Pet Daypants corak baru lah.Tetiba terexcited  giler.Hoi, dah kenapa, diapers ja pun, haha.Sindrom Mak-mak memang macam tu kan.Macam lah si Zahra tu taw pakai pampers design apa.Terus amik saiz M.Masih saiz M ye.Kecik ja Zahra, sian dia.Harga ada sale jugak, walau tengah excited tahap apa, tengok jugak harga tu, hihi.


Zahra dah lama pakai Pet Pet.Dulu aku try sebab aku tengok harga dia ok.Tapi Pet Pet memang ok lah.Aku rasa permukaan diaper Pet Pet ni paling lembut antara brand lain.Saiz dia agak besar untuk saiz M.Pants tak mudah koyak.Tapi corak kartun tak semeriah Drypers.Boleh pulak aku bandingkan corak ya.Tengok Bonda Zahra ni sangat mudah terpengaruh dengan kartun.Kartun pada diapers sangat memberi impak kepada kelarisan produk taw.

No comments