SAFI EXPERT SOLUTION TERBARU

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION

Assalamualaikum, hai semua.

Aku memang jarang nak kongsi produk kecantikan sebab aku memang tak pandai sangat bab-bab yang kecantikan ni. Tapi yang satu ni macam best pulak bila aku cuba guna taw, Safi Expert Solution Terbaru rangkaian produk kecantikan dari Safi. Salah satu jenama yang rasanya semua orang dah taw & kenal kan. Dan Alhamdullilah kulit aku pun sesuai dengan Safi Expert Solution ni. Baru 2,  3 hari ni aku guna.

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION


Safi Expert Solution Terbaru

Selalunya aku agak risau jugak nak cuba mana-mana produk muka tapi dengan Safi Expert Solution terbaru ni, rasa selamat sebab sebelum ni memang aku pernah guna produk Safi yang lain dah. Diuji secara dermatologi dengan senarai bahan yamg diformulasi. Tambah pulak lagi dengan status HALAL yang ada pada produk ni memang tak risau kita nak cuba kan.

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION

Antara yang ada dalam set Safi Expert Solution ni ialah dua bahan asas dalam penjagaan kulit muka. Juga ada krim pelembap bertindak melembapkan kulit muka kita lepas kita guna dua bahan yang aku bagi taw memula tadi.

Safi Expert Solution : Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION

Cara pakai ada dua langkah & dalam bentuk cecair. Selain dari tu kesan bila guna produk ni, kita boleh nampak dengan menggunakan secara efektif & konsisten. Nak kulit cantik kenalah rajin taw hangpa, jangan pakai dua tiga kali dah harap kulit kita akan terus cantik pulak kan. Dua langkah Multi Action Ampoule System  ni di formulasi dengan bahan tindakbalas efektif Teknologi DN Age. Ia dapat mengurangkan lingkaran hitam, melembapkan kulit & membantu meremajakan kulit.

Cara guna Safi Expert Solution : Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

* Pakai selepas kita cuci muka, dua kali sehari pagi & malam.

* Titikkan dalam dua tiga titik Intensive Ampoules (1) pada kulit muka & dap-dap kan ja taw. Pakai minggu pertama sampai minggu ke empat.

* Selepas minggu ke empat, guna pulak Intensive Ampoules (2) Supreme Anti-Spots Complex untuk minggu seterusnya.

* Titiskan beberapa titik Supreme Anti - Spots Complex & sapu pada muka serta urutkan ke atas.

Safi Expert Solution : Bio Treatment Oil

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION

Produk ni bersifat anti parut & kesan rekahan 'stretch marks' iaitu dengan meningkatkan pembaharuan kulit sehingga 21.93% hanya dalam masa 6 hari. Bio Treatment Oil ni tak mengandungi alcohol, paraben & ujian binatang. So, maknanya kita yang mempunyai masalah parut di mana-mana bahagian kulit selain muka boleh jugak sapu minyak ni pada parut tersebut. Ibu mengandung pun boleh gunakan minyak ni untuk kesan stretch marks pada perut depa untuk pembaharuan & membaiki semula kulit. Minyak ni sesuai digunakan pada muka, lengan, tangan & cuticles.

Cara guna Safi Expert Solution : Bio Treatment Oil

* Sapukan minyak dua kali sehari di kawasan yang berparut.

* Urutkan secara perlahan-lahan di sekeliling kesan parut.

Safi Expert Solution : Anti Dark Circles

PRODUK TERBARU SAFI MALAYSIA,  SAFI EXPERT SOLUTION

Ok yang last ni aku punya favourite produk. Selalu tidur lewat ja kan, mata pun nak jafi mata panda dah. Nasib baik ada produk ni ha.

Anti dark circles ni diformulasikan supaya cepat meresap & mudah menyerap. Produk ni dapat membantu mengurangkan dark circles & mata bengkak. Selain tu ia jugak dapat mencerahkan gelap bawah mata & mengurangkan "smile lines".

Cara nak guna mudah ja hangpa, sebelum tidur tu hangpa boleh apply kan krim ni. Cara nak guna krim ni, hangpa hanya perlu ratakan krim ni & dap-dapkam menggunkan  jari sehingga produk meresap.

Review aku selepas guna produk ni pulak memang best. Kulit aku rasa lembut, lembap & yang bestnya kesan jeragat aku pun dah pudar sikit dah. Bau pun wangi taw. Hangpa kalau nak cuba jugak produk  Safi Expert Solution ni boleh lah beli dekat mana-mana farmasi & pasaraya di seluruh Malaysia ok!.


Selanjutnya tentang Safi, hangpa boleh layari ke:


Website: https://safi.com.my/


Facebook: https://www.facebook.com/SAFI.MY

3 comments

  1. Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
    Jom follow blog https://www.iyaseo.id/
    Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
    Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
    Komen yang baik2 sahaja ye..
    Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
    Terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. InshaaAllah sy akan melawat ke blog awak nanti.

      Delete
  2. alahai cantik nyer safi ni.
    dulu kala, aida pengguna tegar safi.
    now no more.
    sebab dah guna product utk lebih 40s kan.
    safi ni ala-ala utk yg muda-mudi :) ha ha ha ha ha...

    ReplyDelete