Krim Pelembab Aveeno Baby® Sesuai Untuk Kulit Sensetif

Krim Pelembab Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Sensetif.


Assalamualaikum semua.

Krim Pelembab Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Sensetif.

Siapa yang anak dia baby atau kanak-kanak yang ada masalah kulit sensetif?. Apa kata hangpa cuba sendiri Aveeno Baby® Soothing Relief Moisturizing Cream ni. Krim ni terbukti secra klinikal untuk memberikan kelembapan selama 24 jam serta dapat melegakan kulit baby yang kering & sensetif.

Aku pun sapu dekat Zahra. Aku sapu di bahagian kulit yang kering sebab nak pastikan kulit jadi lembab & lembut. Setakat ni anak aku memang takda masalah kulit sesnsetif. Kalau kering sikit tu mungkin lah, tu normal. Sebab cuaca dekat Malaysia ni kan panas & lembab.

Krim Pelembab Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Sensetif.

Yang bestnya Aveeno Baby® Soothing Relief Moisturizing Cream ni bebas dari fragran, bebas paranen, steriod & jugak phthalate iaitu sejenis bahan kimia pengawet yang boleh mengakibatkan kerengsangan & tak bagus untuk jangka masa yang panjang.

Menurut Aveeno Baby:

Aveeno Baby® Soothing Relief Moisturizing Cream ini mengandungi Triple Oat Complex & emolien yang kaya untuk melegakan kulit yang kering & sensetif. Krim ini yang terbukti secara klinikal dapat memberikan kelembapan selama 24 jam & melegakan kulit yang kering & sensetif . Rumusan ini cepat menyerap & lembut untuk baby & kanak-kanak dengan kulit yang sensetif. Ia juga formulasi hipoalergenik & bebas daripada pewangi.

Krim Pelembab Yang Sesuai Untuk Masalah Kulit Sensetif.

Krim ni umpama losyen yang pekat & meresap ke dalam kulit dengan meninggalkan kesan yang lembut, lembap & hidrasi pada kulit. Bukan ja untuk baby & kanak-kanak, malah mak ayahnya pun boleh pakai taw.

Jenama Aveeno Baby® ni disyorkan oleh pakar pediatrik sebab ianya sangat bagus untuk mencegah & melindungi dari kulit kasar dengan bahan seperti ekstrak avena sativa (oat) kernel.

Bahan lain yang ada dalam Aveeno Baby® Soothing Relief Mosisturizing Cream ni adalah seperti water, glycerin, distearyldimonium chloride, petrolatum, isopropyl palmitate & macam-macam lagi.

Cara-cara Menggunakann Aveeno Baby® Soothing Relief Moisturizing Cream:

1.Hanya digunakan di bahagian luaran sahaja.

2.Jangan kena mata.

3.Kena berhenti guna kalau kondisi kulit semakin teruk, gejala melebihi dari 7 hari, gejala hilang tapi timbul dalam masa beberapa hari.

4.Simpan pada suhu bilik.

5.Jauhkan daripada kanak-kanak. Contohnya: kalau tertelan kena berhenti & minta nasihat dari orang medical.

Aveeno ni hangpa boleh dapati dekat mana-mana ja farlasi utama yang terpilih macam aeon wellness, caring, guardian, & watsons.

Untuk maklumat yang lebih lanjut, hangpa boleh ikuti Aveeno Malaysia melalui Facebook di:

Facebook: Aveeno Malaysia






4 comments

  1. wahhh model cilik pandai posing tu...dah pandai pakai krim sendiri dah jadi tak payah tunggu bonda dah kan

    ReplyDelete
  2. Baguslah produk nie, lebih-lebih lagi kalu jenis yang cepat meresap pada kulit..

    ReplyDelete
  3. Bagus kalau guna produk ni. Selamat digunakan

    ReplyDelete
  4. Nanti nak try brand nihlah bagi anak pakai

    ReplyDelete