Mobile Apps Cannis Dengan Fungsi 7 Dalam 1

Assalamualaikum semua.

Sekarang kan banyak aplikasi e-dagang di pasaran yang bersaing secara sihat malah turut memberikan kita pengguna pelbagai pilihan untuk membeli belah dia mana-mana platform & aplikasi yang diinginkan.

App Mobile Cannis

Cannis merupakan aplikasi yang menggabungkan e-dagang, membeli belah atas talian, penyiaran secara lansung & blockchain yang meliputi asas harian macam makanan, minuman, hiburan, pakaian malah merangsang model perniagaan & memacu gelombang baru APP.

Ong Tee Keat berkata, pertumbuhan pesat pengguna media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dengan ketara, & kebangkitan blockchain telah membatalkan industri semasa & operasi sosial. Blockchain, kebijaksanaan & internet adalah anatara tiga teknologi teratas yang China perlu perkukuhkan.

"Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi & visualisasi data. Ia mempunyai hampir 100 jurutera profesional & pasukannya mempunyai keupayaan penyelidikan & pembangunan yang kuat".


App Mobile Cannis

Sejak Mac tahun ni, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih, & perkongsian data yang besar, & pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi google, & meningkatkan kebolehbacaan APP Cannis, & keselamatan sistem.

"Cannis APP menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran lansung dalam talian, e-dagang lansung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun & pembayaran digital. Ia akan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam".


App Mobile Cannis

Tudia hangpa, seronok lah kan siapa yang kaki shopping tu. Boleh shopping macam-macam dekat Cannis ni.

Aplikasi Cannis ni, hangpa boleh download di Google Play Store. Tapi buat masa ni, belum lagi terdapat di Apple Playstore. Walau bagaimana pun, hangpa masih boleh install melalui http://api.ickapy.com/download/index.html ikuti arahan yang diberikan.

"You think it, we build it".

Untuk maklumat lanjut, sila layari:

Website : www.cannis.app

Instagram : www.instagram.com/CannisApp

Facebook : ww.facebook.com/CannisApp



1 comment