Cheese Tart Yang Sedap!

Assalamualaikum semua.


Aku selalu beli cheesetart ni dekat sini taw Sweetlala Homemade. Kira macam pelanggan setia dah ha. Kalau rasa teringin ka atau ada event apa-apa mesti terus order dekat sini.

Ni last aku order minggu lepas. Hadiah untuk hari pertunangan anak saudara aku. Masa mesej K.Dila tu dia kata ok boleh buat, alhamdulillah ada rezeki aku. K.Dila suruh ambik Jumaat petang tu. Tapi kalau petang mesti tak sempat punya. Aku habis kerja pukul 5.00 petang, K.Dila tutup kedai pukul 6.00 petang. Dari tempat kerja aku nak kesana tu lebih kurang 45 minit lah jugak.

So aku tanya K.Dila boleh tak aku p ambik time rehat Jumaat tu. Jumaat kan rehat lama. Dia kata boleh ja, lega aku. Elok aku sampai sana, elok siap. Alhamdulillah.

Hangpa taw tak, air tangan K.Dila ni, masa first bite cheesetart ni kan memang sedap!. Sebelum ni aku dah pernah try cheesetart ni, kek chocolate moist, congo bar, kek berhantu & macam-macam lagi lah.

Nah aku share link facebook & instagram K.Dila ya:

Facebook : Adila Sweetlala

Instagram : adilasweetlala

Do check if u like to taste it ya !!!.


2 comments

  1. alaaa comel gebu gebas cheese tartnya hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sangat siti cheesetart akak ni.mmg perfect rasanya.

      Delete