Jom Kita Ke KidZania Kuala Lumpur

TEBUS TIKET PERCUMA KIDZANIA  GO DI QUILL CITY MALL KUALA LUMPUR

Assalamualaikum semua.

Ok, cuti sekolah ni aku ada plan nak ke KidZania Go Di Quill City Mall Kuala Lumpur. Horey!!!.

Aku dah lama berangan nak bawak Zahra p KidZania. Tapi tak p pun lagi. Malas satu, bajet lagi, lepas tu aku fikir macam tempat tu agak bosan untuk aku yang kategori Mak-Mak dah ni. Dalam hati tu, kesian pulak dekat Zahra, huhu.

So, bersempena cuti sekolah kali ni, aku rasa macam nak bawak Zahra ke KidZania lah. Entah macam mana dapat redeem tiket untuk masuk ke KidZania secara percuma untuk dua orang, yeah!!!.

Tebus Tiket Percuma KidZania Go Di Quill City Mall Kuala Lumpur


Selain tu, aku ada nak kongsikan berita baik dengan hangpa ni iaitu aku nak ajak hangpa tebus tiket percuma Kidzania Go di Quill City Mall, Kuala Lumpur sempena cuti sekolah ni. Caranya senang ja, hangpa hanya perlu belanja sebanyak RM38.00 dalam satu resit dekat mana-mana oulet di Quill City Mall Kuala Lumpur ni. 

Tak kisah lah hangpa belanja untuk shopping atau makan-makan, hangpa dah boleh redeem dah tiket percuma ke Kidzania Go. Ha, menarik kan?.

Untuk pengetahuan hangpa, ada 8 aktiviti menyeronokkan yang akan disediakan iaitu Sharp Air Quality Control, Scott's Research Lab, Mc Donald's Fitness Centre, Magic Studio, TV Studio, Volvo - Stop, look and wave, Court house & a Recycling centre.

Kalau hangpa nak datang ke Kidzania Go di Quill City Mall Kuala Lumpur, hangpa kena datang pada :

Tarikh : 19 - 25 Mac 2018

Masa : 10.00 pagi - 9.30 malam (setiap hari)

Jangan lupa tarikh dekat atas ni taw untuk hangpa dapatkan tiket PERCUMA Kidzania Go di Quill City Mall Kuala Lumpur. Jangan cakap aku tak bagitaw awal-awal ya, haha.

Wah mesti Zahra teruja nak sertai aktiviti tu semua. Jom hangpa join aku  sertai KidZania GO! @ Quill City Mall Kuala Lumpur cuti sekolah ni. Jumpa nanti ya!!!.

Selanjutnya tentang tiket PERCUMA Kidzania Go di Quill City Mall Kuala Lumpur, hangpa boleh layari:



Kidzania Go, 
Main Atrium, Ground Floor, Quill City Mall Kuala Lumpur..


8 comments

  1. Bestnya shopping rm38 dlm satu resit boleh tebus tiket percuma

    ReplyDelete
  2. Jom jumpa dkt kidzania go ni aina.

    ReplyDelete
  3. bestnya jadi kanak-kanak zaman sekarang semua ada... nak srh adik ipar bawak ank dia ke Kid Zania Go ni nanti

    ReplyDelete
  4. Jom Acik kita pi sama-sama..

    ReplyDelete