18% Pulangan Tunai Sempena Kempen Hari Gaji Shopee

18% CASH BACK DARI SHOPEE DAN MENANG SAMSUNG NOTE 8!


Assalamualaikum semua. Shopee iaitu platform e-Dagang yang terkemuka di Asia Tenggara & Taiwan akan melancarkan Kempen Hari Gaji dari 26 hingga 28 Februari 2018. Ini merupakan satu inisiatif yang didorong oleh tabiat membeli-belah pengguna dalam tempoh penerimaan gaji.

Semua pengguna Shopee boleh menikmati pelbagai tawaran hebat & potongan harga sepanjang kempen ini, termasuk pulangan tunai sebanyak 18% berbentuk syilling Shopee atas produk promosi. Bagi setiap pembelian RM1, pengguna akan menerima 18 syiling Shopee yang memberikan lebih ganjaran & penjimatan.

NIKMATI 18% PULANGAN TUNAI SEMPENA KEMPEN HARI GAJI SHOPEE DARI 26 HINGGA 28 FEBRUARI 2018.


Kempen Hari Gaji Shopee

“Tahun lepas, kami mendapati purata peningkatan sebanyak 25% dalam bentuk jumlah transaksi sepanjang tempoh penerimaan gaji iaitu dari tarikh 25 hingga 31 setiap bulan. Aliran ini mendorong kami untuk melancarkan Kempen Hari Gaji dan skema pulangan tunai 18% yang membolehkan pengguna setia kami berjimat semasa waktu kemuncak aktiviti membeli-belah,” kata Ian Ho, Pengarah Urusan Serantau Shopee.

Kempen Hari Gaji Shopee

Kempen Hari Gaji Shopee

Pada masa yang sama, aktiviti membeli-belah ini menunjukkan peningkatan semasa waktu makan tengah hari  & selepas makan malam dengan rekod trafik tertinggi antara pukul 12.00 tengah hari hingga pukul 1.00 tengah hari & dari pukul 8.00 malam hingga 9.00 malam. Bagi menyelesaikan pembelian mereka, pembayaran berbentuk pemindahan wang secara dalam talian merupakan cara pembayaran paling popular, diikuti oleh pembayaran menggunakan kad kredit & debit & seterusnya, pemindahan bank.

Berikut merupakan kategori popular sepanjang tempoh penerimaan gaji:

Mobil & Gajet
Sarung & Pelindung; Audio; Bank Kuasa & Bateri 

Kesihatan & Kecantikan
Produk Kecantikan Kulit; Makanan Tambahan; Berus & Peralatan Solek

Permainan, Kanak-kanak & Bayi 
Fesyen Kanak-kanak; Permainan & Pendidikan; Perkakas untuk Makan & Penyusuan 

Pakaian Wanita
Baju; Pakaian Dalam & Pakaian Tidur; Gaun

Perabot & Perhiasan Rumah
Hiasan Dalaman; Tempat Menyimpan untuk Dapur; Kelengkapan Bilik Tidur

Sepanjang kempen ini, Shopee jugak turut melancarkan permainan Facebook Live: Edisi Hari Gaji pada 26 Februari pada pukul 2.00 petang yang membolehkan pengguna memenangi syiling Shopee & hadiah utama berupa telefon bimbit Samsung Galaxy Note 8 bernilai RM3,999.

Bagi menambahkan lagi keriangan kali ni, pengguna juga boleh menyertai Jualan Lelong Mobil Hari Gaji di shopee_mamak pada aplikasi Shopee sepanjang kempen & berpeluang memenangi hadiah bernilai lebih RM4,000 termasuk sebuah Nubia M2 Lite, sebuah OPPO F5 & sebuah Penyedut Hampagas Dyson.

Untuk maklumat lanjut, layari www.shopee.com.my. Muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play.

12 comments

  1. kaki shopping online sure tk sbr tgu promo ni

    ReplyDelete
  2. Kopak duit kalau shopping dekat shopee ni

    ReplyDelete
  3. Kak ana dah terjebak suka dgn shopee ni. Hari2 ralit dok belek shopee. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betui k.ana. masuk shopee jadi ralit taw.

      Delete
  4. Aina sjopping aoe tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. wahhh bestnya shopping apa dekat shopee, sharelah sikit tu he he he

    ReplyDelete
  6. Sakan la shopping depa no.. ehehe..

    ReplyDelete