Selamat Bersekolah Tahun 2018.

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN.


Assalamualaikum semua. Hari ni dah start bersekolah kan?. Selamat bersekolah tahun 2018 semua anak-anak.

Hari Pertama Persekolahan

Hari ni merupakan hari pertama persekolahan bagi sesi 2018. Zahra tak start sekolah lagi tahun ni, hihi.

Hari ni hari kedua tahun 2018 tapi merupakan hari pertama persekolahan untuk anak-anak jejakan kaki balik ke sekolah setelah bercuti hampir sebulan.

Alhamdulillah, hari ni proses kembali ke sekolah berjalan lancar. Dipermudahkan Allah segala urusan untuk anak-anak semua kan?.

Selamat belajar di tahun 2018 untuk semua anak-anak SKSA & anak-anak sedara aku. Semoga terus maju jaya & berjaya dalam pelajaran. Semoga jadi insan berguna di kemudian hari, aamiin.

16 comments

  1. Selamat bekerja Acik.. terima kasih atas doanya untuk anak-anak sedara tu ya.. aamiin ya rabb.. 😘

    ReplyDelete
  2. Selamat kembali ke sekolah pada semua anak2. Belajar rajin2 dan semoga berjaya didunia dan akhirat.

    ReplyDelete
  3. Seronok tgk anak anak msyk sekolah.mcm mcm ragam

    ReplyDelete
    Replies
    1. betui. Nak2 yg baru masuk prasekolah tu.

      Delete
  4. Semoga dipermudahkan segala urusan anak anak yang memulakan sesi persekolahan.

    Mereka pemimpin masa depan

    ReplyDelete
    Replies
    1. aamiin, inshaallah.tq atas doanya.

      Delete
  5. Selamat. Bersekolah ye anak2 semua.. dah back to rutin dah mommies semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq k.adda.a,ah kan?. tapi saya takda anak bersekolah lagi kak.

      Delete
  6. Anak saya pun dah start bersekolah tahun 1 untuk tahun 2018 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat bersekolah ye kak buat anak akak:)

      Delete
  7. Semoga majujaya semua anak2

    ReplyDelete