Nikmati Khasiat Milagro Coffee Patawali

KEBAIKAN MILARGO COFFEE PATAWALI


Assalamualaikum semua.

Mungkin hangpa pernah dengar tentang herba Patawali atau lebih dikenali sebagai Seruntun ni kan?. Tapi ada ja ramai lagi yang tak taw mengenai khasiat & kebaikan yang ada pada herba ni. Hangpa jangan risau, Milagro Coffee yang diperkaya dengan khasiat dari herba Patawali ni dah ada di pasaran. Milagro Coffee ni bukan sekadar minuman, malah sebagai penawar penyakit darah tinggi & kencing manis yang berkesan.

INFO PATAWALI


Kebaikkan Milagro Coffee Patawali

Patawali atau pokok Patawali & jugak dikenali dengan nama Akar Seruntun, Akar patawali atau nama saintifiknya Tinospora Crispa dari keluarga Menispermaceae. Pokok Patawali merupakan tanaman menjalar berbatang berkerutu & berdaun lebar seperti daun sirih. Biasanya ia banyak didapati tumbuh menjalar di pagar-pagar & kawasan rumah terbiar terutama di kawasan kampung & juga didapati liar di pinggir hutan.

Pokok Patawali ni jugak tumbuh subur ditempat yang bersuhu panas, perdunya memanjat dengan batangnya sebesar jari kelingking, berbintil-bintil rapat & boleh mencapai ketinggian sehingga 2.5 meter. Daunnya tunggal, bertangkal, berbentuk seperti jantung atau bundar seperti telur dengan hujung lancip sepanjang 7-12 cm & lebar 5-10 cm. Berbunga kecil & berwarna hijau muda. Ia mudah dibiakkan menggunakan keratan batang.

KEBAIKAN PATAWALI


Kebaikkan Milagro Coffee Patawali

Banyak taw kelebihan & kebaikan Patawali ni antaranya ialah dalam perubatan tradisional masyarakat Melayu, air rebusan keseluruhan tumbuhan ni dikatakan mampu mengurangi gula dalam darah, menurunkan suhu panas badan & membantu mengurangi gejala kencing manis.

Di Indo-China keseluruhan bahagian dari pokok Patawali ni digunakan sebagai ubat demam yang dapat menggantikan kinnie. Selain dari tu, batang Patawali jugak digunakan untuk merawat sakit perut, demam, tekanan darah tinggi, kencing manis & jugak penyakit kelamin dikenali sebagai gonorea.

Ia jugak dikatakan dapat mengatasi masalah cacing dikalangan kanak-kanak dengan cara merebus batangnya, ditapis & diminum segelas sehari. Air rebusan ni jugak boleh digunakan untuk membersihkan darah & mujarab untuk membunuh kuman serta bagi penyembuhan luka. Kajian saintifik jugak mengatakan ianya mujarab bagi menjauhkan penyakit demam malaria.

Walau bagaimanapun, kajian yang dijalankan juga bagi pengambilan air rebusan Patawali dalam jangka masa yang panjang & berlebihan boleh mengakibatkan kerosakan hati & buah pinggang. Hati-hati yang merawat atau buat perubatan sendiri menggunakan Patawali tanpa proses yang betul.

Untuk Milagro Coffee Patawali, Patawalinya diekstrak & diproses berkali-kali. Hanya bahagian tertentu sahaja yang diguna pakai & diambil untuk ditambah menjadi Milagro Coffee. Kopi ni jugak mempunyai sijil Halal dari Jakim.

MILAGRO COFFEE PATAWALI


Kebaikkan Milagro Coffee Patawali

Ramai yang cakap air rebusan Patawali ni pahit sangat & tak lalu nak diminum macam tu ja. So, pihak Milagro Coffee Patawali telah mengeluarkan minuman berasaskan Patawali untuk semua lapisan masyarakat dengan rasa kopi Patawali yang sangat sedap, lemak & tak pahit.

Cara nak sediakan Milagro Coffee Patawali pun senang ja, sediakan air panas atau suam & bancuhkan dengan 1 sachet kopi dah siap untuk diminum!. Hangpa boleh minum 2 kali sehari. ! kali pagi & 1 kali petang.

TESTIMONI PENGGUNA


Jom kita tengok testimoni pengguna yang berpuas hati dengan Milagro Coffee Patawali.

Kebaikkan Milagro Coffee Patawali, testimoni pengguna milagro coffee patawali

Bagi yang nak mencuba & mendapatkan khasiat Milagro Coffee Patawali ni boleh dapatkan dengan harga menarik seperti di bawah:

Harga termasuk pos untuk ke Semenanjung Malaysia:

1 kotak RM64
3 kotak RM180

Harga Promosi (Limited Time):

10 kotak RM417 (jimat RM150)
32 kotak RM1155 (jimat RM640)

Boleh transfer ke CIMB Bank Aqid Aqila Resources Sdn Bhd : 8007995135 atau boleh beli di Milagro Coffee Penawar Kencing Manis 

Jom nikmati kebaikan Milagro Coffee Patawali dengan merujuk maklumat lanjut seperti berikut:

No Telefon : 012-3702676 / 019-2702676

Website : http://www.milagrocoffee.com.my


Instagram : milagro_coffee

Selamat mencuba hangpa!.






6 comments

  1. aumss...sedapnya kopi :)

    ReplyDelete
  2. Bagus kan kopi Patawali ni. Byk khasiat lepas tu sedap pula.

    ReplyDelete
  3. Bagus kan Milagro Coffee Patawali nie Acik..

    ReplyDelete