Kinder Joy With Suprise!

DAPAT MAKAN CHOCOLATE, DAPAT HADIAH PERCUMA.


Kita kan kalau pasal makan & dapat hadiah memang lah kita suka kan?. Ya lah benda free, siapa nak bagi kan?. So, meh sini aku bagi taw apa benda yang makan chocolate dapat free hadiah tu.

Bentuk bulat macam telur, tapi bukan telur. Boleh terbelah dua macam durian, tapi bukan durian. Warna orange macam buah orange tapi bukan dia, hihi. Haish, macam mana rupanya chocolate comel ni ya.

Dapat Makan Chocolate, Dapat Hadiah Percuma

Dapat Makan Chocolate, Dapat Hadiah Percuma

Percaya tak ni ada hadiah?. Sekejap aku tunjuk taw. Ni ha dekat bawah ni koleksi hadiah yang Zahra dah dapat.

Dapat Makan Chocolate, Dapat Hadiah Percuma

Tengok tu berapa banyak hadiah yang Zahra dah dapat. Boleh bayangkan tak berapa kali dah Zahra duk mengepau aku belikan dia benda alah ni. Dah lah harga, boleh bagi botak kepala, huhu.

Dapat Makan Chocolate, Dapat Hadiah Percuma

Ni lah dia si peminat Kinder Joy ni, dapat makan, & dapat hadiah percuma.

Memandangkan ada yang tak percaya dalam Kinder Joy ni ada hadiah, so aku buat entry ni. Jadi bila anak-anak hangpa sibuk sangat nak mainan kan, hangpa beli ja Kinder Joy ni. Jimat lah sikit dari mainan lain kan?, haha. Dapat makan chocolate lepas tu dapat hadiah lagi kan. Jimat lah sikit belanja, boleh gitu?.

Jum kita berbueno yuk!!!.


4 comments

  1. Hai sayang Ibu Angah.. memang feveret Zahra la nie kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai Ibu Angah.Memang feveret dia sangat lah ni:).

      Delete
  2. Saya belum pernah beli kinderjoy ni =)

    ReplyDelete