Budak Suka Makan Durian!

21:46 Bonda Zahra 10 Comments

PEMINAT BUAH DURIAN


Assalamualaikum semua.

Aku tak suka makan durian, haha. Walaupun rasa dia sesedap mana pun. Aroma terapi dia tu berpanjangan yang nantinya kalau dah bercampur dengan bau kepam, boleh buat hangpa muntah hijau. Tapi takpa lah dah tak makan duk diam-diam ja lah kan?, haha.

Suami aku duk tak boleh terima kenapa aku tak suka makan durian, hihi. Pelik dia kata. Siap cakap durian sedap woo!. Makan sebiji pun tak cukup.

2,3 minggu yang lepas kan, pokok durian dekat dengan rumah mertua aku ada luruh jugak. Seronok lah Zahra dengan Babah dia makan durian. Si Zahra tu suka sangat durian taw?. Masa kecil dulu pun Babah dia dah ajar makan kan, jangan jadi macam Bonda katanya, haha.

Peminat Buah Durian

Peminat Buah Durian

Peminat Buah Durian

Tu hangpa tengok lah cara dia makan durian. Bukan main lagi ha. Kalau biar dia makan, sebiji pun dia boleh habiskan, haha. Memang anak Babah part ni.

Alhamdulillah, sebab bila dia makan tu takda lah dia jadi demam ka, cirit birit ka, risau jugak kan. Makan lah Zahra dah awak suka.

You Might Also Like

10 comments:

  1. Kusyuknya Zahra makan durian tu.. haha >.<

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia kalau makan durian macam tu lah, hihi:)

      Delete
  2. syoknya zahra makan durian... xpa bondanya tak suka anakandanya suka.... hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, dia suka sangat durian awak.hihi

      Delete
  3. Serupa macam cucu WP, peminat durian
    Nasin baik atuk dia ada dusun duruan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yaka?untunglah tokwan dia ada dusun.

      Delete
  4. Amboi sedapnya.. nak shikitttt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, dah abis lah ibu angah:)

      Delete
  5. Awak sma aunty suka durian

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah, zahra geng dengan aunty ya.

      Delete