Basikal Baru Zahra!.

18:16 Bonda Zahra 6 Comments

ZAHRA DAPAT BASIKAL BARU.


Assalamualaikum semua.

Cantik tak basikal ni?. Ni lah basikal baru Zahra, warna pink. Zahra yang pilih. Zahra memang suka warna pink. Dah macam warna kegemaran pun ya jugak. Mak Lang dia yang belikan, hihihi. Tq Alang!!.

Basikal baru ni inshaallah Zahra boleh guna sampai dia besar. Yang ni lebih besar dari basikal Zahra yang lama.

Senang ja nak cari basikal macam ni. Sekarang ni kan macam-macam jenis duk ada. Cantik-cantik pulak tu.

Zahra Dapat Basikal Baru

Zahra Dapat Basikal Baru

Zahra Dapat Basikal Baru

Nampak tak tu, plastik pun tak koyak lagi, haha. Memang satu rumah lah dia pusing hari-hari. Bonda tak boleh nak kata apa dah. Zahra baru pandai kayuh sikit-sikit. Main dekat dalam rumah ja. 

Memang dah lama pun Zahra duk sibuk nak basikal yang baru. Sebab basikal yang lama Babah beli tu macam dah kecil dengan Zahra.

Dengan adanya basikal ni, bertambah lagi lah koleksi kenderaan si Zahra ni. Ada basikal, motor, tricycle, rumah pun dah jadi macam Kindergarden. Apa-apa pun janji Zahra happy kan?. Nasib rumah sewa Tok Pah yang baru ni luas sikit, senang lah Zahra nak main.

You Might Also Like

6 comments:

  1. Hai sayang Ibu Angah.. sakan ya main basika, love you sayang 😘

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai ibu angah:).love u too!!

      Delete
  2. wah syoknya Zahra. happy lah tu dapat basikal baru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tu lah. sibuk ja mintak nak basikal baru:)

      Delete
  3. sukanya dia dpt basikal baru..

    ReplyDelete