Sambutan Ringkas Sempena Hari Ibu

17:45 Bonda Zahra 6 Comments

SAMBUTAN HARI IBU


Assalamualaikum semua.

Hari Ibu 15hb yang lepas aku ada buat sambutan yang serba ringkas buat Mak aku. Alhamdulillah, waktu hujung minggu yang singkat digunakan dengan sebaik mungkin.

Sambutan Hari Ibu, Selamat Hari Ibu

Aku bincang dengan kakak-kakak aku, nak belikan kek untuk Mak aku sempena Hari Ibu. So, depa pun bersetuju, alhamdulillah.

Tapi kali ni beli kek ja ha. Takda buat masak-masak apa dah, sebab aku rushing sangat, hihi. Duk rumah Mak Mertua pulak time tu. Aku beli kek marble biasa ja, sebab kek macam tu memang favourite Mak.

Makan kek ja lah malam tu, haha. Banyak kali dah beli kek dekat kakak sepupu aku ni D'Azua Delights, alhamdulillah semuanya terbaik. Tak pernah mengecewakan. Harga berbaloi & sedap!!.

Sambutan Hari Ibu, Selamat Hari Ibu

Sambutan Hari Ibu, Selamat Hari Ibu

Sambutan Hari Ibu, Selamat Hari Ibu

Terima kasih kakak-kakakku kerana memberi kerjasama yang baik dalam planning nak suprisekan Mak sempena Hari Ibu. Selamat Hari Ibu Mak!!.

You Might Also Like

6 comments:

  1. Love Mak.. tq Acik selalu buat plan kejutan untuk Mak dan Abah.. jadi wakil untuk kami 😘

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Semoga murah rezeki adik beradik awak :)

    ReplyDelete
  3. yang penting ingatan dari anak tu kan?

    ReplyDelete