Zahra Suka Pakai Inai!.

22:09 Bonda Zahra 6 Comments

ANAK SUKA PAKAI INAI


Assalamualaikum semua. 

Anak suka pakai inai

Zahra kan suka cantik-cantik, tu yang inai pun dia suka pakai, hihi. Yang ni tak ikut aku ok, sebab aku tak suka pakai inai.

Ni dia baru bubuh semalam, Pak Ndak dia lah tolong letak inai dekat kuku dia tu. Pandai pulak Pak Ndak dia letakkan inai tu, tak comot pun, hihi.

Anak suka pakai inai

Anak suka pakai inai

Tu ha jari dia pakai inai, comel ja. Siap pakai kaki tangan tu. Esok hilang warna inai tu nak pakai pulak lah tu. Haih lah Zahra, macam-macam lah awak ni!.

You Might Also Like

6 comments:

  1. Nak inai asli daun dari Jari Cantik. Pasti merah kaw kaw. Boleh contact saya ielaeila@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah!!.ok, nanti saya nak saya contact awak ya.tq awak :)

      Delete
  2. amboiiiii sgt anak dara ni tau heeeheee suka tgk dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang amboi sangat dia ni kak, haha

      Delete
  3. alahaii comey je dia suka pakai inai ye. hehe anak buah liza pon suka pakai inai. tp inai yg ukir2 tu. henna art org panggil kan..

    jalan2 la ke sini nnt ye. hehe :-* tq awak https://superbvitaminhouse.blogspot.my/

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka sangat pakai inai budak ni awak.dia tengok sepupu2 dia pakai, hihi. nanti saya jalan ke blog awak ya.tq:)

      Delete