Dekorasi Hiasan Rumah

IDEA DEKORASI HIASAN RUMAH


Assalamualaikum semua. Harap semuanya sihat & bahagia sentiasa di samping keluarga. Selalu share pasal anak, pasal makan ja kan. So, kali ni nak share pasal dekorasi rumah pulak lah. Dah lama pendam hasrat nak cerita pasal dekorasi rumah ni, tapi maklum ja lah blogger tenggelam timbul macam ni lah kan. Sekejap ada, sekejap hilang.

Untuk hangpa yang dekat luar sana yang bekerja tu, macam mana hangpa deko rumah hangpa ya?. Tapi hari ni aku nak cerita pasal deko rumah kakak ipar aku lah, bukan rumah aku taw, hihi. Sebab cantik ja aku tengok deko rumah dia so aku nak sharekan lah dengan hangpa semua.

Sejak jadi isteri & ibu ni kan, memang syok sangat tengok deko rumah orang semuanya lawa-lawa. Takpa lah cari idea dulu nak mendeko, esok ada rumah sendiri senang. Cewah, berangan!.

Setahu aku lah kan, semua barang yang kakak ipar aku deko rumah dia ni dia beli dari Romantika. Kakak ipar aku ni memang rajin bab-bab mendeko rumah ni. Romantika kan memang banyak barang untuk mendeko, cantik-cantik sangat.

Idea Dekorasi Hiasan Rumah

Idea Dekorasi Hiasan Rumah

Idea Dekorasi Hiasan Rumah

Idea Dekorasi Hiasan Rumah

Walaupun nampak macam padat tapi still kemas & tersusun. 

Ok harapnya hangpa dapat lah sikit-sikit idea dari perkongsian aku ni. Lain kali aku tunjuk sudut lain pulak ya, hihi. Bila lah boleh nak deko rumah sendiri agaknya ya. Insyaallah, satu hari nanti, amin. Sampai sini dulu ya. Selamat mendeko buat hangpa semua!.


9 comments