Officemate Baru

22:19 Bonda Zahra 2 Comments

Dapat Kawan Office Baru.

Assalamualaikum.

Dah setahun lebih aku dekat office tu seorang, alhamdulillah minggu lepas aku dapat officemate baru.

Dapat kawan office baru

Sebenarnya dua bulan lepas pun dekat office aku ada masuk budak praktikal, anak arwah Kak Suryani. Officemate lama aku. Tapi sampai April ja dia pratikal dekat office tu. Sobsobsob. Rindu lah nanti.

Dapat kawan office baru

Ok, rasa macam keseorangan tanpa batasan aku dah berakhir dah sekarang. Seronok sangat bila officemate aku tu seorang perempuan pulak. Baru boleh geng!. Best!.

Dapat kawan office baru

Bukan main bersembang & berselfie lah kami ni. Kena yang sejiwa dengan kita pulak, riuh lah office ni lepas ni, hihi.

You Might Also Like

2 comments:

  1. Alalalala comel je.. Selamat bekerja untuk officemate baru akk tu hehehe

    ReplyDelete