Milagro Coffee Penawar Kencing Manis

00:25 Bonda Zahra 0 Comments

Milagro Coffee Penawar Kencing Manis.


Assalamualaikum. Siapa suka minum coffee? Aku memang suka minum coffee. Tak taw lah kenapa, hihi. Masa pregnant pun aku suka minum coffe jugak. Tapi aku tak BF anak aku. So, takpa lah kan. Sekarang ni Zahra pun suka coffee, tak padan dengan budak kecil!.

Ok, hari ni aku nak share cerita pasal coffee ni. Aku banyak copy paste dari blogger lain info pasal coffee ni. Khasiat coffee ni pun banyak taw!. So, happy reading ya semua. Minta halal ya aku copy paste dari mana-mana blogger.

Mmm..Sedap Erkk..Milagro Coffee.


Suka minum coffee

Alhamdulillah Mak aku sihat & buat masa ni memang takda sakit apa. Tapi kadang tak sihat orang tua tu biasa lah kan. Abah aku pun sama. Tapi kalau Mak Mertua aku memang ada kencing manis. Penyakit kencing manis yang Mak Mertua aku hadapi tak lah serius tapi kekadang ada jugak naik tinggi. Jadi sebagai langkah berjaga-jaga dari sekarang kena ambil langkah bijak.

Kalau nak cerita pasal kesihatan ni kan, panjang sangat yang aku nak kongsi cerita. Cerita sampai esok pun tak habis, hihi. 

Sebenarnya memang dah plan nak belikan minuman berkhasiat untuk orang tua & mertua aku. Dan kebetulan baru-baru ni ada kenalan yang kenalkan aku dengan produk yang memang ni kali pertama aku dengar. Mmm..Sedap Erkk MILAGRO..

Ada lah niat dalam hati ni, kalau ada rezeki lebih satu hari nanti memang nak cari produk kesihatan yang mana sedap & jugak banyak kelebihannya. Ni dah jumpa MILAGRO, aku nak jugak lah kan kongsi berita baik ni buat semua yang ada hidapi pelbagai penyakit.

Apa itu Milagro Coffee?

Suka minum coffee

MILAGRO ni adalah coffee patawali yang dapat membantu merawat, mencegah & mengawal pelbagai penyakit termasuk lah kencing manis, darah tinggi, sakit sendi, kanser, keradangan, alahan, batuk & jugak malaria.

Selain menyembuhkan pelbagai penyakit, MILAGRO menjadikan tubuh badan menjadi lebih cergas, bertenaga, hilang penyakit gatal-gatal, menguatkan tenaga batin, & awet muda. Yang paling bagus coffee ni mempunyai khasiat yang tinggi antioksidan, menguatkan saraf & sisitem pertahanan tubuh badan selain mengembalikan tenaga dengan segera.

Dari mana datangnya perkataan MILAGRO?


Milagro Coffee diambil dari perkataan dari 3 bahasa iaitu :

Melayu - Ajaib
English - Miracle
Spain - Milagro

MILAGRO adalah singkatan dari :

MIL - singkatan dari milion herba yang dicipta Allah swt di muka bumi, dan

AGRO - bermaksud asli dalam ciptaan Allah

Suka minum coffee

MILAGRO diasaskan oleh Salmah Hayan, iaitu Pengarah Urusan dari Aqid Aqila Resources Sdn. Bhd. Produk beliau iaitu MILAGRO COFFEE telah dirasmikan oleh MATRADE.

Tujuan syarikat adalah untuk menyebarkan stokis di seluruh Malaysia. Ok, yang tu kita cerita nanti ya.

TESTIMONI


PENYEMBUH KENCING MANIS

Suka minum coffee

Gambar di atas adalah testimoni dari pengguna MILAGRO. Cuba tengok gambar sebelum & selepas. Ya, nampak ngeri kan?. Tapi ni lah hakikatnya.

MENGURANGKAN SERANGAN ASTHMA

Suka minum coffee

MENGURANGKAN SAKIT SENDI

Suka minum coffee

Bila tubuh badan sihat, kita nak buat kerja & aktiviti seharian pun mudah kan? Ni cakap pulak pasal sakit sendi. Ada yang muda lagi pun  dah merasa sakit sendi, haih.

Suka minum coffee

Selain merawat sakit sendi & masalah tulang belakang, MILAGRO adalah minuman kopi herba rendah asid. Sesuai untuk masalah gastrik.

Suka minum coffee

Tengok ha artis jugak tak ketinggalan nak mencuba coffee pelbagai khasiat ni. Rugi kan kalau hangpa semua tak guna peluang yang ada ni kan?

Nak taw tak? Rasa kopi ni pahit-pahit sedap. Dah namanya boleh jadi ubat kan, memang ada pahit sikit lah. Saja nak kongsi testimoni ni dengan hangpa semua.

Siapa yang boleh minum Milagro Cofffee?


Coffee ni sesuai bagi semua peringkat umur. Jangan risau ok!. Sebab produk ni dah ditestimonikan untuk siapa yang berpenyakit. Produk yang dah masuk 2 tahun ni tengah menaikkan nama & dah mendapat sambutan yang amat menggalakkan dari pelanggan dekat luar sana.

Produk Milagro Coffee pernah disiarkan di Harian Metro. Milagro ni jugak bakal diperkenalkan melalui Billboard. Selain tu, produk ni jugak akan diviralkan di media sosial. Terbaru Milagro Coffee akan dibantu di radio IKIM.FM.

Peluang menjana pendapatan dengan Milagro Coffee.


Selain menjaga kesihatan diri sendiri & ahli keluarga, apa kata kita suggestkan pada saudara-mara & jugak kenalan untuk menjadi keluarga Milagro Coffee dengan menjadi stokis atau sebagai ejen.

STOKIS DAN EJEN DIPERLUKAN! 

Ok, part ni nak cerita banyak kelebihan kalau jadi stokis & ejen Milagro Coffee. Sesuai untuk siapa yang nak menjana pendapatan dari rumah atau mencari pendapatan sampingan.

Passive income keuntungan sebanyak 98%. Setiap pembelian dari pelanggan adalah 98% pelanggan tetap. Perancangan perniagaan yang sangat bagus & akan dibantu melalui surat khabar. Plan strategi akan dibentuk melalui billboard.

HARGA

Harga bagi setiap kotak boleh didapati cuma berharga RM55.00 sahaja!.

Ok, dah cerita bab Milagro Coffee, share testimoni, bagi peluang menjana pendapatan lagi, sekarang nak bagitaw mana pulak nak order Milagro coffee ni.

Facebook

Instagram

Boleh jugak direct contact di whatsapp talian - 0123702676





You Might Also Like

0 Pengomen: