Doakan Ya!!

00:48 Bonda Zahra 0 Comments

Ayah Mertua Tak Sihat


Assalamualaikum semua. Aku dengan rendah diri nak mintak hangpa semua doakan supaya ayah mertua aku diberikan kesembuhan semula & diringankan beban kesakitan beliau ya.

Doajan ayah mertua cepat sembuh, ayah mertua sakit

Kesihatan ayah mertua agak lemah. Dah hampir seminggu lebih ayah mertua tak berapa nak sihat. Minggu ni 3 hari kena tahan di wad sebab keadaan ayah mertua yang sangat lemah. Admit di Hospital Columbia Taiping. Hospital masukkan air & antibiotik dalam badan. Makan pun tak berselera ja. Tapi alhamdulillah, lepas masuk wad keadaan ayah sedikit baik. Baru lah nampak ceria sikit muka, hihi.

Harap-harap & besar harapan kami sekeluarga supaya ayah mertua kembali sembuh & sihat macam biasa. Hangpa doakan ayah mertua aku sihat ya? Mana taw berkat doa hangpa, ayah mertua aku kembali sembuh.

Doa hangpa hanya Allah yang dapat membalasnya. Terima kasih taw!!.

You Might Also Like

0 Pengomen: