The Gate Cafe

17:04 Bonda Zahra 0 Comments

Minggu lepas p jalan-jalan dekat Taiping dengan en.suami. Dah lama tak jumpa & keluar makan sama. Last minit plan yang selalunya menjadi kan. So ambil peluang kami ronda-ronda Taiping. Tapi tak banyak sangat tempat kami p jalan-jalan sebab suami tak berapa sihat.

Yang best aku nak kongsikan, kami p makan dekat The Gate Cafe berhadapan kedai makan Bomba. Tempat date dulu-dulu ni, hihi. Kedai ni tengah hari dah buka. Ada masakan western, burger, ala2 Thai. Sebenarnya memang banyak lah menu. Semuanya nampak sedap belaka. Harganya pun berpatutan.


Longan+Apple Asamboi

BBQ Chicken Chop~Sedap!

Siapa yang p jalan-jalan Taiping memang aku rekemen p makan dekat sini. Memang terbaik. Selamat mencuba!!.

You Might Also Like

0 Pengomen: