Dah Lama Tak Menulis

23:52 Bonda Zahra 0 Comments

Rasa lama sangat aku tak menulis. Rasa rindu dekat blog sendiri tapi kekangan masa yang terlalu padat dengan kerja & kehidupan seharian membuatkan aku tersepit sendiri. Wah tersepit kau, hihi.

Takda yang pelik dalam dunia ni. Semua yang jadi mungkin ada sebabnya cuma kita sendiri ja yang tak taw. Sekarang aku rasa tenang sikit, dah siap pindah rumah. Kalau tak rasa kusut ja, hihi. Bila hati dah tenang, mood nak menulis pun mula datang. Tapi bila kusut memanjang nak tengok blog sendiri pun takda perasaan.

Maaf kawan-kawan blog & yang lain-lain. Aku akan kembali dengan entri-entri menarik dalam sehari dua lagi, insyaAllah. Sabar tu kan 50 peratus dari Iman. Dah tu 50 peratus lagi apa ya? Kerakusan? Hahaha. Sabar ya!!.

You Might Also Like

0 Pengomen: