Tempahan Nasi Ayam Zahra

06:18 Bonda Zahra 0 Comments

Selamat bersahur semua!!.Nak maintainkan diri, hari-hari nak publish entri, haha.Banyak ja nak cerita dalam ni, tapi kesibukan yang mencemburui tu yang dah buat aku jadi tak sempat & betangguh-tangguh.Haish!.Takpa lah, aku cuba buat habis baik ok.
Ni nak cerita pasal Nasi Ayam.Ha, semua orang suka makan Nasi Ayan kan?.Dan semua pun mesti taw masak Nasi Ayam kan?.Biasa lah resipi Nasi Ayam ni semua orang boleh buat.Tipu lah kalau ada yang cakap tak pandai masak & tak makan Nasi Ayam.Rugi taw!!, haha.

Nak dijadikan cerita, minggu ni akan ada permintaan nak order Nasi Ayam Zahra kami ni.Boleh lah, ada rezeki sikit.Alhamdulillah.Baru kali pertama kami terima order untuk majlis kecil minggu ni.Sikit-sikit tu boleh lah.Belum lagi lah kami terima tempahan besar- besaran.Tapi kalau ada yang nak order banyak, besar-besaran pun apa salahnya!, hihi.Order ja dekat kami ni.

Syarat Tempahan

Nasi Ayam Zahra
Beroperasi dari Pokok Sena, Alor Star, Kuala Nerang.
Weekend(Batu Kurau, Kamunting, Taiping)

Tempahan perlu dibuat sekurang-kurangnya 3 hari sebelum tarikh dikehendaki & sila nyatakan nama & tarikh dikehendaki terlebih dahulu.

Tempahan sah diterima setelah deposit sebanyak 50% dari harga jual telah di bank-in ke dalam akaun.

Pelanggan boleh datang sendiri untuk mengambil tempahan.Servis penghantaran ada disediakan untuk kawasan yang berhampiran.Sila hubungi saya untuk pengesahan servis penghantaran.

Sila whatsapp 0165747917@mesej 0134550660.Panggilan telefon tidak akan dilayan.

Jum sokong kami!!.


You Might Also Like

0 Pengomen: