Zahra Kalau Nak Tidur

01:03 Bonda Zahra 4 Comments

Geli hati tengok Zahra tidur.Macam-macam gaya.Ikut suka hati dia ja.Duk tengok budak lain kalau tidur, ada yang letak tangan dekat muka, isap jari, gentel bantal, macam-macam lah.Zahra ni pulak suka tidur pegang jari Bonda, tak pun peluk tangan.Jenuh!.Tidur tu nak dempek ja dengan kita.Ganas pun ganas.Dah tidur tu, jap kaki dekat badan Bonda, jap pusing sana, pusing sini.Dah tidur, tak sedar dah apa dia buat.Tu Zahra tak suka selimut.Senang nak menganas kud, hihi.

Zahra, suka sangat tidur pegang tangan orang.Kekadang main jari kita, kadang peluk tangan kita.Mana syiok pada dia lah kan.Anak Bonda, Zahra, tidur tangan pegang tangan Bonda.Mata pejam rapat.Tidur sungguh lah tu.Tidur elok  na, jangan berjaga dah.
Zahra ni kekadang nak tidur tu banyak jugak kerenahnya.Sebelum tidur tu nak kena nyanyi lah.Bukan lagu Dato CT ok, Zikirullah dia suka.Berzikir lah sampai dia tidur.Dulu-dulu masa kecik tidur mata tak berapa nak rapat, Babah cakap macam Bonda dia lah.Bonda dia memang macam tu lah dia tidur.Mata tak pernah rapat.Kekadang tak taw Bonda ni tidur ke tak, haha.

You Might Also Like

4 comments:

  1. alaahai...comelnye zahra ni. hehehe.. biasa lah tu bonda. mama borek ank rintik. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, tq mera;).hah, kan?y baik2 ikut xpa kan.

      Delete
  2. seronok tengok budak tidur..cool sahaja..

    ReplyDelete