Urut Badan Tradisional

18:59 Bonda Zahra 0 Comments

Hilang sikit sakit badan ni.Semalam baru berkesempatan urut satu badan.Ni memang tukang urut yang biasa aku urut.So, takda lah nak mengelupur cari tukang urut dah.Dah makan ubat, macam-macam ubat, tak baik-baik jugak.

Dah berminggu sakit, tak tahan sangat tu yang pergi jugak semalam.Sampai dua hari cuti kerja, dengan sakit yang menyerang tiba-tiba ni.Hari tu balik Kedah pun, stay dekat rumah ja.

Semalam memang nekad nak jugak p berurut.Alhamdulillah, terlaksana jugak.Semalam masa urut tu, urat besar semua masuk angin, adui sakitnya!!.Rasa tu ok lah sikit.Tapi pun kena ulang lagi sampai sembuh sepenuhnya.

Aku digalakkan untuk bertungku tiap malam.Best kalau bertungku, aku suka.Tapi kadang mula ja bersungguh, pastu terskip.InsyaAllah, akan berkonsisten lepas ni.

You Might Also Like

0 Pengomen: