Paling Best Hint Dia

12:02 Bonda Zahra 0 Comments

Rabu lepas aku balik Kedah, jumpa kekasih hati aku lah kan.Ada malam tu, sembang-sembang dengan En.Fitri.Tiba-tiba terkeluar pulak topik tambah anak lagi sorang.Aih, terkejut aku.
"Zahra dah besar kan.Buat baby lagi lah.Baby boy pulak nak sayang"

Kelu lidah aku.Jantung dup dap, dup dap kencang.Memang lah teringin nak tambah anak.Siapa yang tak nak anak.Nak pulak rezeki dapat baby boy pulak.Sepasang lah!.

Sekarang ni aku memang merancang.Sebab aku bersalin c-sec.Aku risau luka jahitan.Selain tu aku nak Zahra dapat perhatian penuh.Walaupun sekarang selalu sangat kena marah sebab lasak.Bukan buas na.Lasak.Tapi lasak tu yang selalu kami ringdukan.

Haih lah En.Fitri, dah pandai main hint-hint ya.Apa pun En.Fitri tak memaksa.Mayb niat nak tambah anak, tapi duk kesian dekat aku sebab risaukan luka lama.Sabar ya sayang.Ada rezeki untuk kita nanti, InsyaAllah.

Itulah penawar hati aku.Orang yang aku kasih & sayang dunia akhirat, En.Fitri & Zahra.

You Might Also Like

0 Pengomen: