Boleh Pakai Subang Cute-Cute

21:24 Bonda Zahra 2 Comments


Ahad lepas bawak Zahra p tindik telinga kat One Price Shop.Actually dah lama sangat-sangat nak bawak Zahra p tindik telinga.Tapi takda keberanian.Takut tak tahan sakit lah.Babah Bonda sibuk lah.So minggu lepas lah baru berkesempatan.Pengalaman pertama ni nak tindik telinga anak, hihi.Haih, baru 1 tahun 3 bulan nak tindik telinga dah.Kemahin hang Zahra no.

Aku nak tindik telinga awai bukan kenapa, sebab senang masa kecik ni dia tak taw lagi apa yang orang buat dekat dia.Esok dah besar, nanti bawak keluar ja pistol nak tembak telinga dia.Dia lari!!!!!.Tara ni pun duk cerdik sangat dah.

Masa kecik ni dia nangis jap ja.Nanti kalau tembak masa dah besar sikit confirm nangis tak hingat.Tapi Zahra ni jenis tahan sakit.Lagi pun kalau tindik awai ni, senang nak pantang.Kan 2 minggu lepas tembak telinga, tak boleh makan benda yang boleh menyakitkan & buat telinga menanah.So kalau kecik ni senang lah kita pantau apa yang dia makan.

Comei lah anak Bonda tindik telinga.Nampak ayu ja, hihi.Baik ja Zahra, tak usik lansung telinga dia.





You Might Also Like

2 comments:

  1. Owh bagusnmnya zahra..tapi kan kalau menanah telinga dgn telinga menanah lain maksud kan.. :)

    Salam dari blog PCL www.nazlee.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. al"lillah..alamak PCL, salah ye ayat saya?maaf na, lemah BM, kikikiki.

      Delete