Bila Bonda Berkerjaya Bawak Anak Ke Ofis

00:52 Bonda Zahra 0 Comments


Cerita hari ni, memandangkan Zahra takda orang nak jaga dekat rumah.Sebab pada mulanya aku plan nak tinggalkan dia dengan Mak aku ja.Tapi, Mak aku pulak ada hal hari ni, nak hantar rumah Ayah Mertua, aku dah lambat nak p ofis.

So, aku bawak Zahra p ofis ja.Sambil buat kerja, sambil jaga dia, haha.

Aku bagi Zahra main stationery aku, duduk diam sikit budak tu ha.Kalau tak, habis dah meja aku Zahra kacau.Sampai bersepahlah.Jap lagi aku apa lagi, mulalah terus nak jadi singa.

Tak lama lepas tu, Zahra minum Ribenna.Dalam setengah jam lepas tu, berak lah pulak Zahra ni.Haish!.Nasib lah toilet ni dekat sebaris dengan ofis aku.Kena cuci berak Zahra lah pulak, haha.

Sambil nak buat keja, sambil nak jaga anak.Memang tak menang tangan kan.Kalau si Zahra ni nak duduk diam, ok lah jugak.Ni tak.Macam- macam kerenah Zahra.Dah lah suka perasan bagai, aduhai anak Bonda ni, hihi.

You Might Also Like

0 Pengomen: