Lazzad Cafe Lagi, Lagi & Lagi

Menu
Western Food
Da Happy Zahra!

Petang semalam habis ja beli barang dapur dekat Tesco, Mak & family kakak aku & kakak aku yang sorang lagi ni terus nak p makan.Bawak p Lazzad Cafe lagi, lagi, lagi & lagi (berapa banyak lagi dah), hihi.Ok petang ni nak makan benda lain jugak selain sate.Kami duduk meja luar, bes sikit, berangin.

Untuk menu petang ni aku order sate ayam 15 dan sate daging 5.Daging tu mesti nak ada, sebab aku suka daging.Macam dalam entry yang lepas ada aku ceritakan yang sate ni memang sedap lah!.Aku pun dah lupa macam mana rasa sate kajang, sebab pernah makan sekali masa aku darjah 3, tapi aku setuju yang sate dekat Lazzad ni memang sate kajang.Dan harganya sangatlah berbaloi.3 cucuk dah kenyang.Lembut, Gemuk, Sedap, Memang UMMPH!.
Sate ayam, daging + nasi impit
Cey, belagak Zahra ni.
Posing kemain sambil makan sate, ish!.

Selain tu, aku ada order menu lain jugak iaitu Laksa & Mee Kari.Menu Lazzad ni macam ala-ala kopitiam gitu lah.Chinese punya type makanan.Kan kita kekadang, terliur dengan chinese-type food ni, so sesuai sangat lah ke Lazzad ni.Dalam Mee Kari dia ada fishball, crabstick lagi, pergh!.Dengan air kasturi asam boi, laici, milo ais, tea o ais & panas, harga semuanya hanya RM55.70.Bagi aku cukup berbaloi.
Mee Kari
Laksa
Favourite aku, Kasturi Asam Boi.
Markonah in da house!


Untuk yang teringin nak cuba, ni alamat Lazzad cafe:
Lot 3549, (Ground Floor) Jalan Maharaja Lela,
34000 Taiping, Perak.

Waktu operasinya pada hari Selasa-Ahad, 2.30 PM-12.00AM

No comments