Dah Menari Pulak Si Zahra Ni

00:27 Bonda Zahra 0 Comments

Hai uolls, hihi.Tengok tajuk atas taw dah kan apa yang aku nak cerita pulak kali ni.Bila dah semakin membesar ni, dah semakin banyak lah keletah & ragamnya haih.

Sekarang Zahra dah teror menari.Percaya tak?Menari cara dia lah.Faham ja lah budak 1 tahun 3 bulan menari macam mana kan.Ada aku rakamkan.Nanti tengok dekat bawah ya.

Kalau dengar lagu yang rancak ka apa ka, mula lah Zahra tergedik-gedik menari.Sampai Babah pesan jangan duk ajar sangat, haha.Bukan Bonda yang ajar pun.Zahra yang belajar mana entah.Taw-taw dah boleh menari bagai.Kalau aku nyanyi ka, alunkan zikir ka Zahra berinjut-injut, hihi.Pantang dengar lagu mesti nak menari.Pagi-pagi hantar rumah TokWan, Zahra duk menari dalam kereta dengar selawat.

Kalau lah Zahra dah lancar bercakap, agaknya setiap hari Bonda akan dengar Zahra nyanyi lah pulak kud.Tapi sumpah nak gelak tengok Zahra menari, haha.Nak tengok?
video



You Might Also Like

0 Pengomen: