Favourite Baru Zahra

22:44 Bonda Zahra 2 Comments

Aku cuma tengok ja.Teruja jugak hari ni bila anak aku makan tanpa bicara 'amoh=tak moh@tak nak" macam sebelum ni bila aku masak spaghetti.Makin nak menambah lagi ada.Dah aku tengok tu, aku pun pelik,'aik, anak Bonda suka makan spaghetti ka?'.Tu lah teguran cepu emas aku.Zahra angguk-angguk, haha.

Alhamdulillah, maknanya lepas ni boleh lah aku masak spaghetti selalu sebab Zahra pun suka.



Nampak spaghetti aku tak menarik lansung kan?haha.Tudia cerita dia macam ni, aku dah tersilap beli spaghetti satu bab, pesan kakak aku beli daging hancur, daging burger pulak dia beli, haih.Tapi aku bantai masak jugak lah, dah barang ada.Janji masuk mulut sudah kan?

salah beli yang angel hair punya, haluih macam bihun.
favourite semua ni

You Might Also Like

2 comments:

  1. cik en mana yg nama pasta mmg pebret.. ni kira anak dah jadi italianoooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, yeke?sedap kan..kikiki, Zahra italianoo:)

      Delete