#Siapa Aku?Segmen 2015 Kalia

11:42 Bonda Zahra 10 Comments


Nama aku SUE.Cukup ja aku bagi nama pendek.Nak taw nama penuh aku, dipersilakan PM aku.Macam mana nak PM?Komen ja dekat bawah tu, hihi.Aku adalah anak kelahiran negeri Perak.Sekolah rendah di SK.Batu Kurau.Sekolah menengah di SMK Dato' Kamaruddin.Sekarang aku bekerja di SK.Sungai Ara.

Aku adalah seorang hamba Allah yang tengah belajar untuk lebih kenal & mencintai penciptaNya.Berusaha nak jadi seorang insan yang lebih baik daripada sebelum ni, InsyaAllah.Aku adalah seorang anak ke-7 kepada kedua Mak & Abah aku.Merupakan seorang adik kepada 3 orang abang & 3 orang kakak aku, & seorang kakak kepada adik aku.Aku adalah seorang isteri kepada suamiku yang tercinta, Muhammad Zulfitri.Seorang ibu kepada anak aku Nur Zahra Aressa.

Aku adalah seorang penjawat awam yang sentiasa belajar dari hari ke hari untuk kelansungan dalam menjalankan tugas aku.Aku adalah seorang insan yang sedang berusaha keras untuk memajukan diri supaya dapat apa yang aku impikan.Aku adalah seorang insan yang tak akan kenal erti putus asa dalam menghadapi dugaan & cabaran yang mendatang.Siapapun aku, aku hanyalah insan kerdil yang mendambakan kebahagiaan yang hakiki.

Ini ja serba sikit tentang diri aku.Harap ada yang sudi baca.Siapa nak join segmen ni klik banner dekat atas tu ya.Kita sama-sama meriahkan lagi segmen ni.Seronok jugak buat sesi kenal mengenal ni.

Aku ni memang takda bakat nak jadi seorang penulis.Bukan lah jugak seorang yang pandai berkata-kata, hihi.Tapi dah minat kan, melalut ja lah entah apa-apa dalam blog ni.Aku buat blog ni pun nak belajar dari blogger yang hebat-hebat ni.Kalau ada salah ka, apa ka, atau cadangan untuk penambahbaikan dalam penulisan aku ni, sila komen di ruangan komen.Aku menghargai respond dari hampa semua.Terima kasih semua kerana sudi menjenguk blog aku.

You Might Also Like

10 comments:

  1. assalammualaikum sue..slamat berkenalan hehehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam, selamat berkenalan.hihi;)

      Delete
  2. Hi, orang perak eh? Ai pun orang perak, tapi kat ipoh. Selamat berkenalan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi, ye Bonda Perak dekat Batu Kurau, Taiping.Selamat berkenalan ai ;)

      Delete
  3. Assalamualaikum, salam ukhuwah daripada saya, yang datang dari segmen sama..

    http://starlavenderluna.blogspot.my/2015/12/siapaaku-segmen-2015-kalia.html

    Best of luck sis.. =D

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum bonda, saya singgah dari segmen yang sama :)

    http://ash-tsukidate.blogspot.my/2015/12/siapaaku-segmen-2015-kalia.html

    ReplyDelete
  5. Singgah dan follow sini #57 :D
    http://theonlygirl98.blogspot.my/2015/12/siapaaku-segmen-2015-kalia.html

    Cantiknya blog akak :D Awesome! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq karimah, sudi singgah & ollow blog akak.blog akak biasa2 ja:).hihi

      Delete