Cuti Sekolah Dah Bermula

21:21 Bonda Zahra 4 Comments

Wah seronok lah adik- adik SK Sungai Ara & sekolah lain kan sebab hari ni dah mula cuti sekolah.Cuti panjang pulak tu.Jeles aku yang dah keja ni adik oi!.Tak merasa dah nak cuti panjang sampai berbulan macam dulu-dulu.Tumpang seronok ja lah untuk adik-adik semua.Memang seronok sangat kan.Adik -adik pun memang duk tunggu saat ni dak?dah hujung-hujung nak mula cuti pun depa dah malas nak p sekolah.Ya lah buku teks dah pulangkan, exam pun dah lepas.Rileks ja lah.

Seronok pulak mengenang kembali zaman sekolah.Masa cuti sekolah nanti buat aktiviti yang berfaedah ya.Jangan lupa terus dekat buku taw.Tahun depan kena masuk sekolah balik, banyak lagi benda kena belajar.Cuti sekolah ni pun banyak kenduri kendara.Ada jugak musim hujan & banjir.So, jagalah keselamatan ya.

Selamat bercuti kepada adik-adik, tak lupa guru-guru jugak.Kepada tokwan & opah, bersiap sedialah ayam, itik, kambing tu.Anak cucu cicit nak balik.Ada yang main kejar-kejar dengan ayam, itik, kambing nanti, haha.


You Might Also Like

4 comments:

  1. Kalau lalu tepi sekolah kat rumah saya pun sunyi je sejak cuti ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kan?sekolah akak kat kpg, lagilah sunyi;)

      Delete
  2. anak2 aida dok dgn atok uwan nyer :)
    but start disember nanti aida amik diorang balik.
    nak start ulangkaji matematik.
    nanti naik skola tak la terkezut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh bercuti di kpg lah ye anak-anak aida, seronoklah depa.rajinnya aida, baguslah;)

      Delete