Zahra Tumbuh Gigi

00:25 Bonda Zahra 0 Comments


Pada umur 9 bulan, Zahra ni dah tumbuh dua batang gigi.Belah bawah.Dah boleh nampak & rasa.Dua batang serentak.Belah atas tak nampak bayang pun lagi.

Sekarang kalau suapkan Zahra apa-apa, dah dapat rasa tajam-tajam dekat jari Bonda ni.Gosok gigi bawah rasa tajam.Bila tengok, nampak la gigi Zahra yang comel tu, hihi.

Saja la nak cerita pasai gigi anak dah tumbuh, bukan nak kepoh.Tapi teruja.Bonda memang happy ja.Tumbuh gigi ja pun.Entah apa-apa kan..Zahra ni nampaknya boleh tahan ramah & riuh orangnya.haha..Nak buat camna, keturunan Bonda.hihi..

You Might Also Like

0 Pengomen: