Zahra Dah Pandai Mintak-Mintaklah!

11:31 Bonda Zahra 0 Comments

Cerita bab Zahra, anakanda kesayangan Bonda tu.Wah..dah pandai mintak-mintak lah sekarang.Cerita malam tadi.Tok Pah ajak p Econsave.Masuk dalam Econsave, dekat pintu utama tu ada jual aiskrim.Uih kemain tajam jari telunjuk nak kan aiskrim.Bila kita jalan terus ja,ambui..menjerit anak dara ni.

Lepas ke Econsave, Bonda ajak Tok Pah p makan Rojak Sotong Belakang Bomba.Memang femes tempat ni.Kebetulan dekat sini memang ada ABC yang ada aiskrim tu.Nak penuhi permintaan Zahra lah.Sampai ja dekat sana, Bonda order 1 ABC aiskrim untuk Zahra.Malam-malam makan aiskrim, takpa ka?Kira halal lah kan,hihi.Bukan selalu.

Tengok lah muka Zahra geram tengok aiskrim tu,hihi.
Muka Zahra macam nak terkam ja aiskrim tu..


You Might Also Like

0 Pengomen: