Masih Aku Terasa

Tetiba nak share & kud ada sesapa nak kongsi pengalaman boleh lah dekat sini.

Alhamdulillah, kesihatan aku baik-baik ja.Tapi kekadang tu terasa jugak ngilu dekat dalam perut ni.Memang macam tu ka kita akan rasa.Haish!!.Ni lah orang kata pengorbanan seorang ibu.Orang kata kesan tu tak kan hilang sampai bila-bila.Tapi aku dah redha demi anak kan?hihi.Terasa ngilu bila angkat barang yang berat-berat, bila bangun pagi mandi air sejuk.Nak masak air malas, rasakanlah.Walaupun anak dah besar sakit ngilu tu still terasa.Time operate rileks lah kan, tapi bila ingatkan balik, ngerinya.Yang buat lagi rasa ngeri bila orang kata, kalau 1 dah operate, lepas ni pun operate lagi.What!!..huh takut aku.InsyaAllah 3 tahun lagi, kalau nak tambah lagi satu, harap masa tu aku dah berani,haha.

Ha, anak-anak dekat luar sana & Zahra, fikir dulu sebelum hampa nak derhaka dengan Ibu yang melahirkan hampa sebab sakit, pedih melahirkan hampa, Ibu tanggung dengan redha hati, dengan suka & gembira walaupun sakit seteruk mana pun.Tu belum bab nak jaga hampa siang malam lagi.

No comments