Hari Ketiga Cabaran 7 Hari|Perkara Wajib Buat Setiap Hari

22:16 Bonda Zahra 8 Comments

Assalamualaikum,

Hari ni hari ketiga Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA.Hampa semua buat apa?Setiap hari biasa lah kan, wajib kita buat selalunya..makan, mandi, tidur & yang paling wajib, solat lah.Yang tu memang wajib na, takda dakwa dakwi lagi.Semua orang akan buat benda yang wajib tu setiap hari.Tapi, mesti ada satu benda wajib untuk kita buat setiap hari, macam aku.Nak taw?Tengok bawah, jom...
Gambar Zahra tidur dalam buaian??Ni lah perkara wajib aku buat setiap hari.Sama ada aku kerja @ weekend.Dalam 1 hari Zahra nak tidur tu, mesti dia nak aku buaikan & nyanyi untuk dia.Macam lah sedap sangat suara Bonda dia ni..hihihi..haih lah Zahra, tu yang buat Bonda sayang & ingat Zahra selalu.Nah, aku masukkan video aku dodoikan Zahra..suara tak sedap, jangan kutuk!
video

video

Ok lah..dah ek, cerita sikit-sikit.Simpan untuk esok hari pulak.Hampa camna??Apa Pekara Wajib Buat Tiap Hari?

Cabaran 7 Hari/01 Oct Selfie Paling Comel
Cabaran 7 Hari/02 Oct Apa Ada Dalam Wallet Bonda Zahra

You Might Also Like

8 comments:

  1. Ia manja angat..dumie angat nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..manja sangat ni ibu angah;)

      Delete
  2. Bonda ni org utara kat mana? lari topik komen xpa kot

    www.nazlee.com

    ReplyDelete
  3. haha...suka cakap utara.sy orang Batu Kurau.taw Batu Kurau kat mana?

    ReplyDelete
  4. comelnyeee.... manja taw..hihi.. xpe.. suara bonda tetap sedap dihati zahra.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq dik;)..nasib Bonda nyanyi xhujan kan?hihi

      Delete