Counting The Day | Besday Nur Zahra Aressa

23:07 Bonda Zahra 0 Comments

Nak cakap pasal bajet, tak pandai lah nak ulas apa-apa.Sekarang ni tengah gigihkan diri blogwalking kawan- kawan baru lepas join Segmen Blogwalking By Mirza Syazwina.Seronok jugak join segmen ni, boleh tambah follower.

Sedar tak sedar ja hari ni dah 23hb Oktober.Dah nak hujung-hujung bulan.Maknanya tak lama lagi besday anak kesayangan Bonda lah.Tak sedar ja dah nak setahun umur anak Bonda.Dah besar.Bijak & aktif sama naik.

InsyaAllah, plan Bonda nak celebrate besday Zahra.Untuk first besday Zahra ni, Bonda ingat nak meriah sikit, hihi.Rasa macam semua nak buat.Bonda & Babah tengah fikir nak bagi hadiah apa dekat Zahra.

Cepat kan masa berlalu.Masih segar dalam ingatan pengalaman perit & cemas masa lahirkan Zahra.Kalau fikir masa tu memang rasa serik.Tapi rezeki Allah aku tak tolak, haha.Pengalaman melahirkan sangat bermakna.Alhamdulillah diberi peluang merasai pengalaman tu.

Semoga anak Bonda menjadi anak yang mendengar kata Bonda & Babah.

You Might Also Like

0 Pengomen: