Cabaran 7 Hari|Drama TV Feveret Bonda Zahra

21:06 Bonda Zahra 2 Comments

Assalamualaikum..
Hai semua, hari ni hari Isnin.Patutnya keja dah.Tapi cuti ditambah hari ni & esok.Sekolah ditutup.Jerebu punya pasai.Jaga kesihatan na semua.Banyakkan minum air & kurangkan aktiviti luar.IPU setiap negeri pun dah tahap tak sihat ni.

Hari ni dah masuk hari kelima Cabaran 7 Hari InstaBlog EFGKBBA.Semoga dapat aku meneruskan hingga penhujungnya, hihi..Hari ni merupakan cabaran tentang Drama TV/Movie Feveret, dan drama feveret aku ialah:
Tanah Kubur..!!.Aku memang suka  dengan drama ni, ia mengisahkan tentang kematian seseorang.Baik amalannya, baiklah pengakhirannya.Sebaliknya begitulah.Wallahualam..Berbagai peristiwa & kejadian yang dapat memberi pengajaran & keinsafan buat kita.Nampaknya drama ni pun semakin dipanjangkan episodnya.Mungkin mendapat sambutan dari ramai penonton.Alhamdulillah, ada jugak drama yang bermanfaat macam ni.


You Might Also Like

2 comments:

  1. suka jugak tengok drama nie acik..rasa insaf ja bila tengok kan..

    ReplyDelete