Apa Bonda Zahra Selalu Cari Dalam Freezer?|Cabaran 7 Hari

13:50 Bonda Zahra 4 Comments

Nak taw tak apa yang aku selalu cari dalam freeze?Cabaran InstaBlog 7 Hari EFGKBBA dah masuk hari ke-4 dah.Cepatnya masa berlalu kan?Dan hari ni, aku nak cerita sikit dekat hampa, benda yang aku selalu cari bila buka freeze kat rumah aku ni.Ni dia:
Sejak dah jadi Bonda ni, makanan Zahra lah yang aku selalu cari dalam freeze.Wah, panas-panas ni Zahra makan makanan dia ni.Ummpphh, memang heaven lah.Sejuk ja, hihihi...Untuk Bonda tiap pagi, yang ni ja..
Makan ni bukan nak acah-acah orang putih na..jangan kutuk!.Makan ni sebab feeling-feeling nak diet lah konon.ehem-ehem mampukah wahai Bonda Zahra?hahaha..

Selamat dah entri untuk cabaran hari ni..hampa camna?

You Might Also Like

4 comments:

  1. sedap la Aressa makan no...Ibu Angah nak shikittt...ehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ngebat dia ibu angah ooo00oo..:)

      Delete
  2. Kite suka makan keju dlm burger je..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap kan keju?hihi..Zahra pun suka taw.

      Delete